پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۲۲۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
مسئول هماهنگ کننده هیئت‌های انتظامی اعضای هیئت علمی در وزارت علوم، گفت:در راستای اصلاح قانون انتظامی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، ساختار جدید «هیئت‌عالی نظارت انتظامی» برای ارزیابی تخلفات پژوهشی تدوین شد.

شعار سال: به نقل از وزارت علوم، نشست هماهنگی بازنگری و تدوین لایحه اصلاح قانون انتظامی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، امروز ۲۹ تیر ماه با حضور جمعی از حقوقدانان و ابراهیم ابراهیمی نماینده وزیر علوم برگزار شد.

دراین نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم ابراهیمی نماینده وزیرعلوم و مسئول هماهنگی هیئت‌ها، رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان، هماهنگ کننده هیئت‌های انتظامی اعضای هیئت علمی، با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست، هماهنگی در راستای بازنگری و تدوین لایحه اصلاح قانون انتظامی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها است؛ عنوان کرد: وجود ساختار جدید «هیئت‌عالی نظارت انتظامی» از مهم‌ترین مواد اضافه شده در بازنگری این قانون است. در این ساختار جدید تخلفات پژوهشی جزو قانون و مقررات انتظامی اعضای هیئت‌علمی شد.

هماهنگ‌کننده هیئت‌های انتظامی اعضای هیئت علمی در وزارت علوم درباره راهکار دفتر هماهنگی هیئت‌ها برای بازنگری «قانون و مقررات انتظامی» تصریح کرد: در ابتدا با صدور بخشنامه‌ای از تمامی هیئت‌های انتظامی دانشگاه‌ها تقاضا شد که با بررسی قانون مقررات انتظامی اعضای هیئت‌علمی ایرادات و ابهامات خود نسبت به این قانون را مکتوب کنند و در اختیار این دفتر قرار دهند که پس از دریافت نظرات هیئت‌ها، همه آن‌ها جمع‌بندی و نکات کلیدی آن استخراج شد.

ابراهیمی در خصوص دیگر اقدامات انجام شده در بازنگری این قانون افزود: در این راستا تصمیم گرفتیم از نظرات قضات دیوان عدالت اداری، دبیرخانه هیئت‌عالی نظارت و جمعی از حقوقدانان صاحب‌نظر در زمینهٔ بازنگری قانون و مقررات انتظامی استفاده شود که با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و عمومی در چندین جلسه، تمامی مواد «قانون و مقررات انتظامی» مورد بررسی قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 29 تیر 98، کد مطلب: 779091: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین