پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۲۳۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۷
عضو ‌اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بر لزوم ایجاد توازن در رویکردهای سیاسی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات اقتصادی امروز و خروج از رکود فعلی نیازمند روان‌سازی در سیاست‌های اقتصادی کشور است.

شعارسال: علی‌اصغر جمعه‌ای عصر روز پنجشنبه در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان که در شهرک صنعتی شرق سمنان برگزار شد اظهار داشت: ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها گام بسیار خوبی بوده که باید تکمیل شود.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی استان‌ها برای تحقق عملی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و عمل به دغدغه‌های معظم‌له در این ارتباط، تاکید کرد و افزود: اعلام ساز و کارها و تبیین الزمات قانونی اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در روند اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی دارد.

این عضو اتاق ایران‌ بر لزوم ایجاد توازان در رویکردهای سیاسی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات اقتصادی امروز و خروج از رکود فعلی نیازمند روان‌سازی در سیاست‌های اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به لزوم کیفیت‌بخشی به تولیدات داخلی اظهار داشت: تولیدات داخلی باید با نگرشی جهان‌شمول تولید شوند تا توانایی رقابت در بازارهای جهانی را داشته باشند.

جمعه‌ای بر ضرورت ایجاد برندهای اقتصادی تاکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات تولیدات و محصولات داخلی ما عدم توانایی رقابت در بازارهای جهانی است و از همین رو پس از مدتی از بازار حذف می‌شوند.

وی با اشاره به عملیاتی شدن آزمایشی اقتصاد مقاومتی در سه استان کشور تصریح کرد: مسئولیت این مهم به وزرات کشور سپرده شده و اختیارت خاص و ویژه‌ای در همین راستا به آنها اعطا شده است.

این فعال اقتصادی به لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در استان سمنان اشاره و تصریح کرد: نگرش و ارئه طریق از سوی مدیران تصمیم‌ساز نقشی مهم و اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی در استان سمنان دارد و لذا سیاست‌ها و رویکردهای مدیران این استان در قبال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ضرورتاً باید بسیار هوشمندانه و عملیاتی باشد.

رئیس اتاق سمنان، با اشاره به نقش مهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گفت: نقش اتاق و به ویژه کمیسیون‌های تخصصی آن در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت است.

وی بر لزوم هماهنگی بین کمیسیون‌های تخصصی اتاق‌ها در استان‌ها و اتاق ایران تاکید کرد و افزود: این هماهنگی ،ارتباط و تعامل دو سویه می‌تواند به تسریع در برنامه‌ها و تضمین موفقیت در آن کمک کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24تیر1395، کدخبر: 1130154: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین