پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۳۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
وزیر خارجه روسیه بر لزوم انجام مذاکرات مستقیم و بدون پیش‌شرط بین دولت و مخالفان ونزوئلا برای حل بحران این کشور تاکید کرد.
شعار سال : «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه بامداد یکشنبه گفت هرگونه مذاکراتی برای حل بحران سیاسی ونزوئلا باید بدون پیش‌شرط و دخالت‌های خارجی باشد.
لاوروف در جریان سفر به جمهوری «سورینام» و نشست خبری مشترک با وزیر خارجه این کشور گفت:‌ «ما نیز مانند دوستان سورینامی خود معتقدیم که این [بحران] از طریق مذاکرات مستقیم و بدون پیش‌شرط دولت با معارضان و همچنین بدون شنیدن هیچ تهدیدی از پایتخت‌های دیگر حل می‌شود».
به نوشته خبرگزاری «‹رویترز» وی همچنین با اشاره به اینکه مسکو با مخالفان دولت ونزوئلا در تماس است، تصریح کرد که جهان به جای تحمیل کردن خواست خود به کاراکاس، باید بستری برای مذاکرات فراهم کند.
بعد از امتناع آمریکا از پذیرش مشروعیت ریاست جمهوری شش ساله «نیکلاس مادورو» که به تازگی آغاز شده، «خوان گوایدو» رهبر مخالفان ونزوئلا خود را به صورت غیرقانونی رئیس جمهور این کشور خواند و با حمایت مستقیم آمریکا و چند کشور دیگر دست به اقداماتی از جمله کودتا و جلب حمایت نظامیان علیه مادورو زد که همگی آنها تا کنون شکست خورده است.
پس از آن مخالفان ونزوئلا با نمایندگان نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور در بارباوس در نروژ دیدار و گفت‌وگو کردند.
گوایدو مدعی شده است که هرگونه مذاکره‌ای باید منجر به راه حلی برای حل و فصل بحران شود و نباید باعث خرید وقت از سوی دولت کاراکاس شود.
این اظهارات در حالی مطرح شده که مردم ونزوئلا سال 2018 میلادی در یک انتخابات دموکراتیک به نیکلاس مادورو رای داده‌اند.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار: 6 مرداد 1398، کدخبر:13980506000044،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
جنگ روسیه و آمریکا داره بخش عمده ای از نقاط جهان رو درگیر میکنه وضعیتی شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین