پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۲۷۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
حجت الاسلام رضوان طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، در مورد شرایط جذب نخبگان در هیئت علمی دانشگاه‌ها گفت: تسهیلاتی برای نخبگان فراهم شده که خارج از بازه زمانی فراخوان ‌های این مرکز می‌توانند جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها شوند.

شعارسال: رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم درباره شرایط و تسهیلات جذب نخبگان به‌عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه‌ها خبر داد.

حجت الاسلام رضوان طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم ، در مورد شرایط جذب نخبگان در هیئت علمی دانشگاه‌ها گفت: تسهیلاتی برای نخبگان فراهم شده که خارج از بازه زمانی فراخوان ‌های این مرکز می‌توانند جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها شوند.

رضوان طلب افزود: این تسهیلات بدین صورت است که بنیاد نخبگان کد آن‌ها را وارد سامانه می‌کند و دانشجویان می‌توانند سایر اطلاعات شان را وارد و در رقابت با دیگران شرکت کنند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در پاسخ به این سوال که نخبگان در چه بازه زمانی می‌توانند نسبت به ثبت چنین درخواستی اقدام کنند، عنوان کرد: فرصت جذب برای نخبگان همیشه وجود دارد و سیستم برای آن‌ها به صورت دائمی باز است.

وی ادامه داد: البته جذب آن‌ها در صورتی است که بنیاد نخبگان اولویت آن‌ها را احراز کند و در طول سهمیه صد نفری کد استخدامی به صورت مستقل در نظر گرفته شده است که اگر دانشجویی با مشکل مواجه شود از این ردیف استخدامی بتواند توسط بنیاد نخبگان به صورت قانونی استفاده کند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار26  مرداد 98، کد خبر: 784887،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین