پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
مدیرکل سازمان تعزیرات استان تهران نصب کارتخوان در مطب پزشکان را در راستای شفاف‌سازی دریافتی آنها عنوان کرد و گفت: بسیاری از پرونده‌های حوزه پزشکی در خصوص دریافتی پزشکان خارج از تعرفه است.
شعارسال: محمدعلی اسفنانی درباره نصب کارتخوان در مطب پزشکان و ورود سازمان تعزیرات حکومتی به این موضوع در راستای شفاف‌سازی دریافتی پزشکان اظهار کرد: ما معتقدیم که این اقدام قطعاً در راستای مقابله با فرار مالیاتی صورت می‌گیرد و امری مثبت در این زمینه است و قرار شد تا همه پزشکان در مطب‌های خود از دستگاه کارتخوان برای دریافت هزینه‌های درمان از مردم استفاده کنند، اما برخی از پزشکان با اجرای این قانون مخالفت کردند.

وی ادامه داد: نظارت به‌طور ویژه و دقیق درباره اجرای این قانون به سازمان تعزیرات حکومتی واگذار نشده بود اما مأموران سازمان تعزیرات هرکجا که احساس کنند حقوق مردم تضییع و از بین رفته است ورود خواهد کرد و براساس قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

مدیرکل سازمان تعزیرات استان تهران اظهار کرد: در حوزه پزشکی پرونده‌های بسیاری در سازمان تعزیرات شکل می‌گیرد که بیشتر پرونده‌ها مربوط به دریافت هزینه از مردم خارج از تعرفه است که این پرونده‌ها نیز با گزارشات مردمی تشکیل و رسیدگی شده است.

اسفنانی موضوع نصب کارتخوان را مربوط به سازمان امور مالیاتی دانست و گفت: اعلام شده بود که برخی از پزشکانی که در مطب‌ها اقدام به کارتخوان کردند، هزینه‌های درمانی و ویزیت را نیز افزایش داده‌اند که این اقدام قطعاً تخلف است. این درحالی است که اگر بیماران هزینه درمان را نقدی پرداخت کنند، هزینه‌ به مراتب کمتری را باید پرداخت کنند. سازمان تعزیرات این توصیه را به مردم می‌کند که اگر با از این قبیل موارد روبه‌رو شدند حتماً سازمان تعزیرات را خبر کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 26 مرداد 1398 ، کدخبر: 410814 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین