پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۲۷۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: براساس آمار اعلامی بنگاه‌های اقتصادی ۲۱۰ هزار فرصت شغلی را می‌توان با ۹ هزار میلیارد تومان ایجاد کرد. البته از این رقم ۱۲۰ هزار فرصت شغلی را می‌توان قطعی دانست.
شعار سال: معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: براساس آمار اعلامی بنگاه‌های اقتصادی ۲۱۰ هزار فرصت شغلی را می‌توان با ۹ هزار میلیارد تومان ایجاد کرد. البته از این رقم ۱۲۰ هزار فرصت شغلی را می‌توان قطعی دانست.

محمد امید در گفتگوی ویژه خبری افزود: تا این لحظه و براساس آخرین آمار 9 هزار میلیارد تومان از رقم کل 18 هزار میلیارد تومانی که برای بخش توسعه و اشتغال روستایی در نظر گرفته شده بود جذب شده و 13 هزار و 300 میلیارد تومان آن نیز به بانک‌ها ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: براساس آمار اعلامی بنگاه‌های اقتصادی 210 هزار فرصت شغلی را می‌توان با 9 هزار میلیارد تومان ایجاد کرد. البته از این رقم 120 هزار فرصت شغلی را می‌توان قطعی دانست.

امید گفت: اگر همه مبلغ 18 هزار میلیارد تومان تأمین گردد قاعدتاً امکان ایجاد 300 هزار فرصت شغلی در روستا‌ها فراهم می‌شود.

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری تصریح کرد: براساس آمار سال‌های 94 تا 96، سهم نرخ آمار اشتغال روستایی در سبد اشتغال از پنج درصد بیشتر نبوده است و این در حالیست که سال 97، 25 درصد اشتغال کشور به واسطه چنین طرحی در روستا‌ها شکل گرفته است.

امید معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: بخشی از کاهش جمعیت در روستا‌ها به علت تبدیل روستا به شهر بوده است و عمدتاً علت مهاجرت به شهر‌ها را نمی‌توان در این میان دخیل دانست حتی در برخی مواقع شاهد مهاجرت معکوس هم هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1398، کدخبر: 2078485 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین