پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۰۸
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
معاون وزیرجهادکشاورزی با بیان اینکه تاکنون ۷.۸ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: ۵۶ هزار میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان به حساب آنان واریز شده است.

شعار سال: مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه تاکنون ۵۶ هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان سراسر کشور پرداخت شده است، اظهارداشت: این شرکت با تمام توان پیگیرتامین اعتبارات مورد نیاز خرید است و تمامی مطالبات گندم‌کاران را به مرور پرداخت خواهدکرد.

علی قنبری گفت: تا صبح سه شنبه بیش از ۷ میلیون و ۸۳۰ هزارتن گندم با کیفیت، به ارزش ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از کشاورزان ۳۱ استان خریداری شده و ۵۶ هزار میلیارد ریال هم بابت این خرید به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱.۵ میلیون تنی میزان خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: در حال حاضر در روزهای اوج خرید گندم قرار داریم و عرضه‌ انبوه این کالا به مراکز خرید همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اظهار خرسندی از تعامل مثبت گندم‌کاران در زمینه تحویل محصول خود به مراکز خرید دولتی، افزود: کشاورزان تا کنون تعامل خوبی با مراکز خرید این شرکت در سراسر کشور داشته‌اند و شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز به منظور جلب رضایت این قشر مولد، تمام توان خود را در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز خرید تضمینی به‌کار بسته است تا مطالبات آنان به موقع پرداخت شود.

قنبری، حجم اعتبارات مورد نیاز خرید گندم را حدود ۱۴۰ هزارمیلیارد اعلام کرد و افزود: اگرچه تامین یک‌جای این میزان اعتبارات خرید، با توجه به شرایط و تنگناهای مالی دولت، امکان‌پذیر نیست اما به طور مستمراز طریق وزارت جهاد کشاورزی و این شرکت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: به طوری‌که در روز جاری نیز ۲۰۰۰ میلیارد ریال به حساب کشاورزان واریز شده است و این پرداخت‌ها به‌صورت پی در پی و تا تسویه کامل مطالبات گندم‌کاران ادامه خواهد داشت.

قنبری تعداد مراکز فعال خرید تضمینی گندم را درحال حاضر ۱۱۱۳ مرکز اعلام کرد و اظهارداشت: این مراکز بیش از یک میلیون و ۱۰۵ هزار محموله گندم را تاکنون از کشاورزان خریداری و ذخیره‌سازی کرده‌اند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 29 تير 1395، کد مطلب: 3718068:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین