پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
‌عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با روند تزریق فعلی اعتبار، راه آهن "یاسوج به اقلید"، نیم قرن طول می کشد.
شعار سال:‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با روند تزریق فعلی اعتبار، راه آهن "یاسوج به اقلید"، نیم قرن طول می کشد.

عزیز فیلی عصر شنبه در نشست تشریح برنامه های هفته دولت، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون وقوع بیش از ۲۴ آتش سوزی در استان را شاهد بودیم و این آتش‌سوزی ها ۶۷۰ هکتار از جنگل ها و مراتع استان را از بین برد.

وی با بیان اینکه با تلاش های انجام گرفته و تعامل دستگاهی و همکاری مردم این آتش سوزی ها کمتر از  بین ۲۴ تا ۳۲ ساعت مهار شده است، اظهارکرد: در مقاطعی از ظرفیت بالگرد های شرکت نفت و هوانیروز استفاده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بروز آتش سوزی در منطقه ای بین شهرستان کهگیلویه و چرام در روز شنبه، دوم شهریورماه خبر داد و عنوان کرد: پیگیری برای اعزام بالگرد به منطقه انجام شده است.

فیلی با اشاره به پروژه های استان، تصریح کرد: با روند تزریق فعلی اعتبار به پروژه راه آهن یاسوج به اقلید، ساخت این پروژه با برآورد نیاز یکهزار میلیارد تومانی، نیم قرن طول می کشد.

وی با تاکید بر اجرای برنامه ۵ ساله برای تکمیل سریع پروژه، عنوان کرد: در حال حاضر بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق می شود.

وی تاکید کرد: ‌افزایش اعتبارات تزریقی این پروژه به سالی ۲۰۰ میلیارد تومان تکمیل پروژه در پنج سال را عملیاتی می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جزئیات پروژه بیان کرد: پروژه راه آهن "یاسوج به اقلید" به طول ۱۲۷ کیلومتر، استان را به خط راه آهن سراسری متصل می کند.

فیلی عنوان کرد: در حال حاضر اجرای قطعه ۲۳ کیلومتری از این پروژه در دست اقدام است.

وی با اشاره به تصویب ۹۹۴ میلیارد تومان تعهدات سفر ریاست جمهوری به استان، تصریح کرد: ۵۳ درصد این اعتبارات تخصیص داده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اقدامات لازم برای تخصیص باقیمانده اعتبارات در دست اقدام است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:3شهریور1398،کد خبر:98060300856،www.isna.ir




اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین