پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۵۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
سفیر ایران در عراق در خصوص نحوه تأمین ارز مورد نیاز زائران اربعین گفت: تلاش داریم تا ارز مورد نیاز زائران اربعین در داخل کشور تامین شود.
شعار سال: سفیر ایران در عراق در خصوص نحوه تأمین ارز مورد نیاز زائران اربعین گفت: تلاش داریم تا ارز مورد نیاز زائران اربعین در داخل کشور تامین شود

ایرج مسجدی با اشاره به لغو دریافت روادید برای سفر به عراق در ایام اربعین گفت: امسال تلاش کردیم با لغو روادید برای ایام زیارتی اربعین سفر زائران ایرانی به عراق را تسهیل کنیم که البته دولت عراق هم همکاری قابل تقدیری در این زمینه داشت.

وی از امضای توافق‌نامه‌های دوجانبه بین دولت ایران و عراق در خصوص تسهیل سفر زوار ایرانی به عراق خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته میان وزارت کشور ایران و مقرر شد در ایام اربعین سفر زوار ایرانی به عراق  با سهولت بیشتری صورت بگیرد که این امر باعث افزایش سطح روابط میان دو کشور می‌شود.

سفیر ایران در عراق در خصوص نحوه تأمین ارز مورد نیاز زائران اربعین در سال جاری، از نحوه پرداخت ارز در سال گذشته گلایه کرد و گفت: تلاش داریم تا ارز مورد نیاز زائران اربعین در داخل کشور تامین شود زیرا در سال گذشته مشکلاتی وجود داشت که بسیاری از زائران نتوانستند ارز مورد نیاز خود را تامین کنند.

مسجدی پیش‌بینی کرد در اربعین سال جاری بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی راهی عتبات عالیات شوند.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی کشور عراق برای پذیرایی و میزبانی از زائران اربعین افزود: کشور عراق در حوزه زیرساختی با مشکلاتی مواجه هستند که این امر از توان مناسب آنان برای میزبانی از حجم عظیم زائران ایرانی می‌کاهد؛ البته دولت و ملت مهمان‌نواز عراق بارها آمادگی خود را برای پذیرش زوار ایرانی اعلام کرده‌اند ولی طبعاً با توجه به حجم جمعیت، بروز برخی مشکلات اجتناب‌ناپذیر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1398، کدخبر: 412672 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
0
بسیار راهپیمایی باشکوهی است به هرکس تجربه نکرده پیشنهاد میکنم تجربه اش کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین