پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۹۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
رئیس دانشگاه علمی‌ کاربردی از پرداخت وام 50 میلیون تومانی به آن دسته از فارغ التحضیلان این دانشگاه خبر داد که بتوانند دست به نوآوری بزنند.

شعارسال: "حسین امید"  افزود: این تسهیلات طبق مقررات در راستای حمایت از دانشگاهیان زیر پوشش با کارمزد ۲درصد و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با صندوق کارآفرینی به امضا رسیده به مرور به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

این مسئول بیان داشت: حمایت از دانش‌آموختگان و ارتقای فعالیت‌های آنها در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی جزو برنامه‌های محوری و همیشگی این دانشگاه هست.

امید، یکی از اساسی‌ترین برنامه این دانشگاه را طرح آمایش در تمام کشور ذکر کرد که بر اساس آن نیازهای هر منطقه به آموزش مهارتی شناسایی و دوره جدید مهارت‌آموزی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون حدود ۷۵ درصد دانش‌آموختگان این دانشگاه شاغل هستند و برنامه‌ها بنحوی تعریف و اجرا می‌شود که اشتغالزایی و کارآفرینی محور تمام برنامه‌هاست.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی اظهار داشت: پذیرش دانشجو در مراکز زیر پوشش بر اساس سوابق تحصیلی است که علاقه‌مندان می‌توانند استفاده کنند.

امید به اهمیت همکاری رسانه‌های گروهی در معرفی وضعیت، امکانات و برنامه‌های این دانشگاه به مردم و فرهنگ‌سازی کار و تلاش به جای مدرک گرایی تاکید کرد.

۲۵۰ هزار دانشجو در ۶۰۰ دانشگاه علمی‌کاربردی کشور تحصیل می‌کنند.

هم‌اکنون افزون بر هشت هزار دانشجو در ۱۵۰رشته تحصیلی در مقطع کاردانی و کارشناسی در ۲۳ مرکز فعال دانشگاه علمی کاربردی یزد مشغول به تحصیل هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سلام نو، تاریخ انتشار:6شهریور1398 ، کدخبر: 27368722: www.salameno.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین