پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: نخستین انتخابات مجمع سازمانهای مردم نهاد کشور به میزبانی گیلان برگزار می شود.

شعارسال: هاشم اسماعیلی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : دوره ی توانمند سازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه ی معاونین امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان کشور به میزبانی گیلان از تاریخ 15 لغایت 18 مهرماه جاری در گیلان برگزار می شود.

وی افزود : اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه ی کارآفرینی جوانان کشور دوره هایی را با سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه ی کارآفرینی و جوانان کارآفرین برگزار کرد و در این مباحث یکی از دغدغه های مقوله ی کار آفرینی این بود که برخی معضلات در این خصوص وجود داشت و ما بر آن شدیم که معاونت های جوانان را که محل مراجعه جوانان برای کسب اطلاع از مقوله های کارآفرینی است را با ادبیات کسب و کار و کارآفرینی آشنا شوند و معاونت های جوانان به عنوان راهنما این بخش را هدایت کنند.

اسماعیلی در زمینه ی این دوره خاطر نشان کرد : دوره توانمند سازی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار شامل 6 کارگاه آموزشی و دو پنل تخصصی است که مربوط به اداره کل مشارکت های اجتماعی با حضور مدیر کل محترم مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و مدیر دفتر نظارت بر امور جوانان می باشد و انجام آن برنامه ریزی شده است.

وی افزود :همچنین استان گیلان به عنوان میزبان نخستین مجمع استانی و انتخابات سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان انتخاب شده است که با حضور معاون محترم امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، جناب آقای مهندس تندگویان افنتاحیه ی انتخابات این مجمع در استان برگزار می شود .

اسماعیلی یادآور شد : در سال گذشته در استان کرمان اولین مجمع عمومی سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان مصوب شد و اولین هیات رییسه انتخاب گردید و برای این دوره از انتخابات برنامه ریزی شد و اساسنامه ی آن تدوین گردید که سازمانهای مردم نهاد در انتخابات شرکت می کنند و با توجه به حجم تعداد سمن های حوزه ی جوانان گیلان که 72 سمن است ، ترکیب مجمع شامل 9 نفر اصلی و 4 نفر علی البدل مشود و دو سال به عنوان مجمع سمن های مردم نهاد گیلان انتخاب می شوند.

اسماعیلی در خصوص برنامه های معاون امور جوانان وزارت ورزش در گیلان گفت : نشست با معاونین جوانان استانها ،بازدید از منطقه ی آزاد انزلی و فرصت های کارآفرینی و اشتغال در منطقه ، شرکت در افتتاحیه انتخابات در سالن خانه جوان ، نشست صمیمی جناب آقای مهندس تندگویان با سازمانهای مردم نهاد و جوانان و جلسه ی ستاد ساماندهی به ریاست استاندار گیلان و با حضور مدیران کل و اعضای ستاد در استانداری گیلان از اهم برنامه های ایشان خواهد بود .

وی در پایان گفت : همچنین افتتاحیه ی یک مرکز ازدواج ، بازدید از طرحهای کارآفرینی و اشتغالزا که از تسهیلات پرداختی توسط وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی ایجاد شده اند از دیگر برنامه های حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گیلان خواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 13مهر1398 ، کدخبر: 907468: www.borna.news



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین