پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
دبیر قرارگاه شهیداحمدی روشن بسیج دانشجویی ایلام گفت: حداقل انتظاری که از شهرداری ایلام داریم، این است که بابت بی‌احترامی به پرچم‌های امام‌حسین(ع) موکب مسجد مهدیه از جوانان انقلابی استان عذرخواهی کند.

شعار سال:دبیر قرارگاه شهیداحمدی روشن بسیج دانشجویی ایلام گفت: حداقل انتظاری که از شهرداری ایلام داریم، این است که بابت بی‌احترامی به پرچم‌های امام‌حسین(ع) موکب مسجد مهدیه از جوانان انقلابی استان عذرخواهی کند.

صیادیان، دبیر قرارگاه شهیداحمدی روشن بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: شب گذشته، ۱۱ شهریورماه نیرو‌های شهرداری ایلام به بهانه نداشتن مجوز به یکی از موکب‌های بزرگ استان هجوم آوردند و پرچم‌های امام حسین(ع) که در این موکب برافراشته شده بود را زمین زدند و به آن بی احترامی کردند.

دبیر قرارگاه شهیداحمدی روشن بسیج دانشجویی استان ایلام افزود: این در حالی است که هر ساله این موکب برپا می‌شود و دانشجویان و جوانان انقلابی در آن فعالیت دارند. این موکب که اطراف میدان مخابرات ایلام برپا شده بود و زیر نظر مسجد مهدیه فعالیت داشت، شب گذشته، با بی احترامی عوامل شهرداری ایلام جمع آوری شد.

صیادیان ابراز کرد: شهرداری می‌توانست با تذکر دادن به کسانی که موکب را برپا کرده بودند، این مسئله را حل کند، اما متاسفانه بدون هیچ تذکری به پرچم امام حسین(ع) بی احترامی کردند. بروز چنین رفتاری از سوی شهرداری ایلام، برابر با فتنه عاشورا است و حداقل انتظاری که از شهرداری داریم این است که بابت بروز این مسئله از جوانان انقلابی استان عذرخواهی کند.

شعار سال،با اندکی و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:12شهریور1398،کدخبر:788904،snn.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین