پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه خودروسازان 100 هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارند، از تهیه و نهایی شدن گزارش کمیسیون اصل 90 در این زمینه خبر داد.
شعارسال: بهرام پارسایی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات خودروسازان و اعتراض مشتریان در این باره در ماههای گذشته به خبرنگار الف گفت: کمیسیون اصل 90 مجلس به این موضوع ورود کرد و در حال تهیه گزارش در این زمینه هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه اطلاعات جدیدی در این زمینه به کمیسیون می رسد، این گزارش هنوز نهایی نشد اما در روزهای آینده نهایی می شود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش مذکور بعد از نهایی شدن تحویل هیئت رئیسه مجلس می شود، تصریح کرد: مشکلات صنعت خودرو سازی، نارضایتی های مشتریان، عواقب عوارضی که به کشور وارد می شود مثل مصرف روزانه 90 میلیون لیتر بنزین و تصادفات جاده ای از جمله محورهای گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس است.

پارسایی اضافه کرد: سالانه 17 هزار کشته و 300 هزار مصدوم در تصادفات جاده ای داریم.

وی گفت: بر اساس اطلاعات رسیده به ما 100 هزار میلیارد تومان زیان انباشته و بدهی خودروسازان داریم که این موارد در گزارش مدکور قید شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 16 شهریور 1398 ، کدخبر: 3980613006 ، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین