پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۲۶۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور پیامی به مناسبت پایان موعد ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی، از مشارکت و اعتماد آنها و حمایت و همراهی رسانه‌ها تشکر کرد.

شعارسال: پایان موعد ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی، از مشارکت و اعتماد مودیان مالیاتی جهت مشارکت چشمگیر در ارایه اظهارنامه مالیاتی، حمایت و همراهی رسانه های جمعی و همچنین تلاش کارکنان خدوم نظام مالیاتی تقدیر و تشکر کرد.

در متن پیام سید کامل تقوی‌‏نژاد آمده است: امروز اقتصاد کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند حضور و مشارکت آحاد مردم در عرصه کار و تلاش است و در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده، اراده ملی و عزم همگانی برای محقق ساختن اهداف اقتصاد مقاومتی که اتکا به درآمدها و منابع درون زا و تامین هزینه های کشور از محل درآمدهای پایدار مالیاتی از مولفه های اساسی آن به شمار می رود، تنها راهکار موجود برای برون رفت از وضعیت ناپایدار اقتصادی است.

وفاق جمعی و مشارکت ملی برای ارتقای توان نظام مالیاتی و توسعه زیرساخت ها به منظور استقلال و شکوفایی اقتصاد کشور در سال جاری، نمودی دوچندان یافته و کلیه ارکان نظام اکنون به این اجماع رسیده اند که ارتقای کارآیی و اثربخشی نظام مالیاتی، سکوی پرتاب اقتصاد کشور به سمت توسعه پایدار اقتصادی به شمار می‌رود.

امسال در راستای اقدام و عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی، رویکرد حمایت از تولید، اشتغال و رونق اقتصادی در سیاست گذاری های نظام مالیاتی مورد توجه قرار گرفت. از همین رو، در خرداد و تیرماه که به بهار مالیاتی موسوم است، همراهی مودیان محترم با نظام مالیاتی و مشارکت در امر تامین هزینه های جاری، عمرانی و آبادانی کشور، جلوه ای متفاوت یافت و حماسه ای ماندگار از وفاق جمعی به بار نشست.

از یکسو نظام مالیاتی توافقی منحصر به فرد با اصناف کشور کرد و رویکرد متفاوتی از تعامل با مردم و اعتماد به مودیان رقم خورد و از سویی دیگر، شاهد مشارکتی چشمگیر از سوی مودیان محترم بودیم که پاسخی شایسته به اعتماد نظام مالیاتی بود. این در حالیست که در این بازه زمانی، همچنین شاهد حضور حداکثری حوزه های فرهنگی و رسانه ای کشور اعم از صدا و سیما، مطبوعات کثیرالانتشار، خبرگزاری ها و دیگر نقش آفرینان عرصه فرهنگ و رسانه در وادی اقدام و عمل بودیم به گونه‌ای که جملگی با تکیه بر تمامی ظرفیت های موجود به میدان آمده و رویکردی فعال و مثبت از خود بروز دادند که جای بسی تشکر و قدردانی را دارد.

بی تردید این همدلی و هم زبانی حاصل ارتقای فرهنگ و نگاه مثبت ارکان مختلف جامعه و به ویژه عموم شهروندان به مقوله مالیات بوده و از همین رو، نقش مالیات و کارکردهای آن در توسعه زیرساخت ها، عمران و آبادانی کشور و همچنین توسعه خدمات و رفاه اجتماعی، آموزشی و بهداشتی، دیگر موضوعی ناآشنا و ناملموس قلمداد نمی شود.

در این بزنگاه تاریخی و به رسم قدردانی از موهبت همنوایی مردم با نظام مالیاتی، مراتب تقدیر و تشکر خود از مودیان محترم مالیاتی که منجر به خلق حماسه ای ماندگار در عرصه اقتصادی کشور شد را اعلام داشته و همچنین، عزم و تلاش جهادی همکارانم در اقصی نقاط کشور را که در دو ماه پر مشغله از سال، جلوه ای از خدمت رسانی صادقانه و خالصانه را به نمایش گذاردند، ارج می نهم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2مرداد1395، کدخبر: 13950502001069: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین