پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزوده شدن 10 هزار تخت بیمارستانی در کشور تا پایان عمر دولت یازدهم خبر داد.

شعارسال: سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی ظهرروز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح تخت‌های بیمارستانی و طرح‌های درمانی در استان البرز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه خدمات درمانی در کشور مهمترین اولویت است، افزود: در طول سه سال گذشته 10 هزار تخت بیمارستانی جدید در کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت که براساس تمهیدات اندیشیده شده 10 هزار تخت دیگر تا پایان عمر دولت یازدهم به بیمارستان‌های کشور افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت در حوزه درمان اقدامات موثری انجام داده است و تلاش داریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و خدمات بیشتر و بهتری را به مردم ارائه دهیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های ما متقاعد کردن مجلس برای تصویب بودجه سالانه است، گفت: امیدواریم مجلس به گونه‌ای در برنامه ششم، بودجه سالانه را تصویب کند که مشکلی در طرح سلامت ایجاد نشود و مردم با کیفیت بیشتری از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه باید شاخص‌های درمانی مورد تاکید قرار گیرد، افزود: باید کاستی‌ها در امر خدمات درمانی و بهداشتی مرتفع شود.

هاشمی برخی از بزرگ‌نمایی‌ها و شایعات درخصوص غذا،‌ دارو و خدمات پزشکی را رد کرد و بیان داشت: نباید به این شایعات دامن زد.

وی در ادامه سخنان خود به بروز برخی از بیماری‌های واگیردار در زندان‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای مناسبی که در حوزه بهداشت انجام شده، در زندان‌ها بوده و لازم است بیمه‌ها نیز در این حوزه همکاری‌های لازم را در این حوزه داشته باشند.

*چهار بیمارستان در کشور آماده راه‌اندازی است

وزیر درمان و آموزش پزشکی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه تلاش برای توسعه خدمات درمانی و افزایش سرانه‌های درمانی بسیار است، افزود: هم اکنون چهار بیمارستان در کشور آماده را‌ه‌اندازی است.

به گفته هاشمی همچنین با تمهیدات اندیشیده شده چندین طرح بهداشتی و درمانی نیز در این استان‌های مختلف آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه آمادگی داریم تا خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی را نیز به کشورهای همسایه ارائه دهیم، افزود: در این زمینه تنها مشکل ناهماهنگی در عرضه و تقاضای داخلی موجود است که در این زمینه نیازمند حمایت بخش خصوصی هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2مرداد1395، کدخبر: 13950502001172: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
ایشالله اینم مثل وعده های دیگشون پوچ و توخالی نباشه
ا.ف 75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین