پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
محمود سیجانی با بیان اینکه ۴۲ فقره پروانه بهره‌برداری در ۵ ماهه نخست امسال که به نام «رونق تولید» نام‌گذاری شده، صادر شده است، گفت: این پروانه‌ها با سرمایه‌گذاری ۱۲۶۲ میلیارد ریال برای یک هزار و ۱۸۵ نفر فرصت اشتغال ایجاد کرده است.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، تکمیل زنجیره‌های تولید و اتصال حلقه‌های تولیدی موجود را از اولویت‌های مهم این سازمان برای حمایت از سرمایه‌گذاران دانست.

محمود سیجانی با بیان اینکه ۴۲ فقره پروانه بهره‌برداری در ۵ ماهه نخست امسال که به نام «رونق تولید» نام‌گذاری شده، صادر شده است، گفت: این پروانه‌ها با سرمایه‌گذاری ۱۲۶۲ میلیارد ریال برای یک هزار و ۱۸۵ نفر فرصت اشتغال ایجاد کرده است.

وی در ادامه افزود: تکمیل زنجیره‌های تولید، اتصال حلقه‌های تولیدی موجود به یکدیگر و هم‌چنین توجه به ایجاد صنایع مادر و حمایت از واحدهای تولیدی دانش بنیان و دارای فناوری پیشرفته، بازسازی و نوسازی صنایع موجود و به‌روزرسانی تجهیزات به همراه توسعه واحدهای فعال موجود و یافتن بازارهای صادراتی برای تولیدات استان از اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خواهد بود.

حمایت از صنایع کم آب‌بر و حافظ محیط زیست در استان قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی خاص اقلیمی استان قم و حمایت از صنایع کم آب‌خواه، گفت: ورود صنایع مادر به استان موجب ایجاد اشتغال در بخش صنایع پایین دستی استان خواهد شد.

وی تأکید کرد: از سرمایه‌گذاری در صنایع مادر مانند صنایع لوازم خانگی، خودروسازی و صنایع فولاد که آب‌بر نباشد به صورت جدی حمایت خواهیم کرد و هم‌چنین از سرمایه‌گذاری در بخش نورد صنعت فولاد به دلیل آب‌بر نبودن و نداشتن هیچ‌گونه آلایندگی حمایت می‌شود.

سیجانی افزود: بر حمایت از صنایع فولاد در بخش نورد مانند کارخانه فولاد غرب آسیا که تولیدات آن مواد اولیه سایر صنایع استان است تأکید می‌کنیم و تمرکز بر صنایع کوچک و متوسط با محوریت کم آبخواه بودن و غیر آلاینده مورد تأکید این سازمان است.

وی در پایان اظهار داشت: در کنار حفظ اشتغال واحدهای تولیدی موجود ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی جدید هم در دستور کار قرار دارد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ،تاریخ انتشار: 25 شهریور1398،کدخبر:4719609 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین