پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
نماینده سوریه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که مشکلات ملت سوریه با باج خواهی سیاسی به پایان نمی رسد و راه حل آن مبارزه با تروریسم است.

شعارسال: بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان ملل متحد اظهار داشت: پایان دادن به رنج و مشکلات سوری ها از طریق باج خواهی امکانپذیر نیست بلکه با مبارزه با تروریسم باید انجام شود.

وی با بیان این مطلب افزود: مشکلات سوری ها فقط با ارائه گزارش های دهها صفحه ای و برگزاری نشست های دوره ای و کنفرانس های نمایشی و یا نیروهای ائتلاف مقابله با داعش به رهبری آمریکا که تاسیسات برق، پالایشگاه ها و نیروگاه های تولید انرژی و زیرساخت ها را هدف قرار می دهند حل و فصل نمی شود. حمایت عربستان سعودی، قطر و ترکیه از گروه های تروریستی باید متوقف شود.

الجعفری در ادامه گفت: مشکلات سوری ها زمانی به اتمام می رسد که به صورت جدی با تروریسم مبارزه شود همچون تلاشی که دولت سوریه با روسیه و دیگر دوستان خود انجام می دهد. راه حل بحران سوریه برای همه آشکار است راه حلی که به موجب ان باید ریشه های بروز بحران را حل و فصل کرد بحرانی که ملت سوریه عامل آن نبودند.

وی خاطرنشان کرد: بحران سوریه باید از طریق مبارزه با تروریسم از طریق قطعنامه های شورای امنیت و هماهنگی و همکاری کامل با دولت سوریه و به دور از هر گونه سیاست دوگانه صورت گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 5 مرداد 1395، کدمطلب: 3723896 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین