پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۳۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
محمدرضا یزدانی خرم، رئیس اسبق فدراسیون والیبال، درباره عملکرد تیم‌ملی والیبال در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: والیبال برای موفقیت در میادین پیش‌رو نیاز به جوانگرایی دارد.
شعار سال:رئیس اسبق فدراسیون والیبال گفت: والیبال برای موفقیت در میادین پیش‌رو نیاز به جوانگرایی دارد.

محمدرضا یزدانی خرم، رئیس اسبق فدراسیون والیبال، درباره عملکرد تیم‌ملی والیبال در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: تیم‌ملی عملکرد خوبی تا به امروز داشته و بخت اول قهرمانی در این مسابقات است. تنها ضعفی که از این تیم در این رقابت‌ها دیدیم مربوط به دیدار با تیم‌ملی اسرالیا بود که به اشتباه باختیم.

او ادامه داد: تیم‌ملی کشورمان قبل از شروع رقابت‌ها دو بازی دوستانه با این تیم در تهران برگزار کرد که همان بازی‌ها هم کار دست‌مان داد چراکه نقاط ضعف تیم را به خوبی شناسایی کردند و در مسابقه اصلی برنده میدان هم شدند اما این باخت به معنای از دست دادن قهرمانی نیست.

یزدانی خرم درمورد وضعیت کلی تیم‌ملی والیبال ایران در آستانه المپیک 2020 توکیو گفت: خوشبختانه تیم‌ملی در حال حاضر شرایط خوبی دارد و قطعا برای المپیک هم کسب سهمیه خواهد کرد چرا که رقیب جدی و سر سختی در آسیا ندارد اما بدون شک برای آینده این رشته باید فکر کرد چرا که به شدت نیاز به جوانرگرایی در تیم احساس می‌شود و اگر به دنبال موفقیت در میادین پیش رو هستیم باید این مسئله جدی بگیریم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:30شهریور1398،کدخبر:900369،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین