پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۲
نفر بعدی بازداشت شده از ایران خودرو، یکی از مدیران میانی است که اخیرا نیز رشد قابل توجهی در رده مدیریتی خود شاهد بود.

شعارسال: برخی منابع خبری اعلام کردند که  مصطفی خان کرمی، قائم مقام فروش ایران خودرو بازداشت شده است. گویا بازداشت او چند دقیقه قبل در محل کارش انجام شده است.

هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده است. اما منابع آگاه از برخی جریان ها اعلام کرده اند که حال خان کرمی سوژه جدید بازداشت های خودرویی است. در ماه های اخیر حواشی زیادی پیرامون مصطفی خان کرمی ایجاد شد و حتی بعد از بازداشت هاشم یکه زارع، احتمال آن وجود داشت که او بر کرسی ریاست ایران خودرو بنشیند. اما حال می بینیم که یکی از با نفوذترین مدیران صنعت خودروی کشور امروز بازداشت شده و هنوز دلیل این اتفاق اعلام نشده است.

با توجه به روابط پیرامون مصطفی خان کرمی و جریان های اخیر ایران خودرو، بسیاری از رسانه ها بعید می دانستند که نهادهای نظارتی اجازه ورود به بررسی فعالیت قائم مقام فروش ایران خودرو را داشته باشند. حال اگر این خبر تایید شود و مصطفی خان کرمی دقایقی پیش بازداشته شده باشد، باید منتظر حواشی جدیدی برای او باشیم.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا تعداد متهمین پرونده ایران خودرو را ۵ نفر ذکر کرد که ۳ نفر آن‌ها تا آن تاریخ دستگیر شدند و ۲ نفر آزاد بودند؛ با دستگیری خان کرمی چهارمین فرد هم به زندان رفت.

گمانه‌زنی‌ها پیرامون برخی افراد صاحب نفوذ در بدنه مدیریتی ایران‌خودرو ادامه دارد؛ طبق اسنادی ، نفر بعدی یکی از مدیران میانی است که اخیرا نیز رشد قابل توجهی در رده مدیریتی خود شاهد بود اما با توجه به اعلام دستگاه قضا مبنی بر در اختیار قرار دادن اسناد به قوه قضائیه، تا اعلام رسمی دستگاه قضایی نام و سمت این فرد منتشر نخواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرفوری ، تاریخ انتشار:2مهر1398 ، کدخبر: 1371887: www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
این آخری گردن کلفت تر از بقیه بوده حتما که دست کسی بهش نمیرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین