پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۳۰۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان خبر دستگیری ۲ کارمند شهرداری نسیم‌شهر را به اتهام جعل مدارک تأیید کرد.

شعارسال: غلامرضا صادقی، ضمن تأیید خبر دستگیری 2 کارمند شهرداری نسیم‌شهر اظهار داشت: براساس تکلیف قانونی و شرعی و حَسب گزارشاتی که به ما می‌رسد وظیفه بر این است که ضمن رسیدگی به این پرونده‌ها، در مقابل هرگونه بی‌عدالتی و ظلمی ایستادگی شود.

وی ادامه داد: اخیراً دو تن از نیروهایی که جزو پرسنل شهرداری هستند به اتهام جعل مدارک دستگیر شده‌اند و در حال حاضر این افراد در بازداشت بوده و پرونده در دست بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان همچنین با اشاره به فرافکنی یکی از اعضای شورا که مدعی شده بود طی زدوبندی غیرقانونی دستگیر شده است بیان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و پس از اطلاع از این موضوع بازپرس پرونده تذکرات لازم را به ایشان داد چرا که این حرف در صورت عدم اثبات خود جرم تلقی می‌شود.

صادقی افزود: بنای ما بر جلوگیری از وقوع جرم در مرحله نخست است که با سیگنال‌هایی که از سوی اعم از دستگاه قضایی، سپاه، سازمان‌های اطلاعاتی و ... به این افراد داده می‌شود هشدارهای لازم را می‌دهیم.

وی تصریح کرد: بنا بر این نیست که دستگیری‌ها خللی در راستای اقدامات اجرایی شهرستان پیش آورد چرا که هر کدام از این دستگیری‌ها قطعاً تبعاتی به همراه دارد بنابراین مسئولان در جریان باشند که دستگاه قضایی تمام جزئیات را به دقت رصد می‌کند و با هیچ کس تعارف ندارد و زمانی که ادله کافی داشته باشیم با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به برخورد قانونی با برخی خبرنگارنماها خاطرنشان کرد: هر فردی در هر جایگاهی که به صورتی غیرقانونی خود را به عنوان خبرنگار در دستگاه‌های اداری و حتی در فضاهای مجازی معرفی کند در صورت اطلاع با آن برخورد می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:8شهریور1398 ، کدخبر: 2086193: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
هر فردی در هر جایگاهی که به صورتی غیرقانونی خود را به عنوان خبرنگار در دستگاه‌های اداری و حتی در فضاهای مجازی معرفی کند در صورت اطلاع با آن برخورد می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین