پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی آمادگی دارد تا کاتالیست های مورد نیاز مجتمع های پتروشیمی را تامین کند.

شعار سال: حسین رسولی رئیس امور تجاری سازی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در پنجاه و یکمین اجلاس روسای مجتمع های پتروشیمی اظهارکرد: باتوجه به توان و دانش فنی موجود آمادگی داریم تا دانش فنی و کاتالیست های مورد نیاز در صنعت پتروشیمی ایران را تامین کنیم.

وی افزود: همکاری های بسیار خوبی با هلدینگ ها و مجتمع ها داریم و به تازگی نیز توافق های مهمی با هلدینگ باختر و هلدینگ نفت و گاز پارسیان و شرکت های تابعه آن داشتیم و با توجه به بومی سازی دانش روز جهان در شرکت پژوهش و فناوری در زمینه انواع کاتالیست ها رقیب شرکت های خارجی خواهیم شد.

رسولی به فعالیت در زمینه غشا اشاره کرد و گفت: با یک شرکت معتبر ایرانی و یک شرکت آسیایی همکاری های موثری را آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه 40 گروه کاتالیستی پلیمری و غیرپلیمری در صنعت پتروشیمی وجود دارد، ادامه داد: 37 درصد کاتالیست های مورد مصرف در صنعت پتروشیمی به حوزه پلیمری اختصاص دارد.

رسولی با بیان اینکه صدها میلیون دلار در سال میزان مصرف کاتالیست در کشور است، اظهار کرد: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی توان ارائه انواع خدمات در حوزه بهینه سازی و رفع مشکلات فرآیندهای واحدهای تولیدی، ارائه دانش فنی و ... را به تمامی شرکت ها دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 8 شهریور 98، کد مطلب: 905065: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
با توجه به اینکه کاتالیست در تولید انواع سوخت ها و طیف وسیعی از فرآورده های میانی و نهایی مورد نیاز جامعه، نقش حیاتی دارند، اهمیت آنها به طور روز افزونی در حال افزایش است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین