پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان مسکن کشور با اشاره به اینکه ساخت و سازهای ساختمانی کشور باید به سمت کیفی‌سازی سوق یابد، افزود: ما حاضریم به مسکن گارانتی دهیم.

شعارسال: اسفندیار سلطانی در دومین همایش ناب‌‌سازی مصرف انرژی که به میزبانی هافمن در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه «خصولتی» شدن آفت تولید و بخش خصوصی است، اظهار داشت: بخش خصوصی می‌تواند با ورود به بازار مسکن و اعتماد مردم به آن، کیفیت ساختمان‌سازی‌ها را با نظارت بیشتر بهبود بخشد.

وی، با بیان اینکه ساخت و ساز ایرانی و اسلامی را در کشور به فراموشی سپرده‌ایم، افزود: باید با استفاده از معماری های گذشته، هویت ملی و ایرانی و اسلامی را با علم روز ترکیب کرده و احیا کنیم.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن کشور با اشاره به اینکه میانگین مصرف انرژی در ساختمان‌های ایران 300 ژول با حدود 300 روز آفتابی است، گفت: مصرف انرژی در ساختمان‌های ایران بسیار بی‌رویه است و این در حالی است که در اروپا، میانگین مصرف انرژی حدود 100 ژول با 120 روز آفتابی است.

سلطانی، با بیان اینکه عمر ساختمان‌های موجود در ایران پایین است، خاطر نشان کرد: چرا باید در ایران با زلزله ریشتر کم، ساختمان‌های کشور تخریب شوند ولی در کشورهای توسعه یافته تکنولوژی ساختمان مقاومت بالاتری را داشته باشد؟

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان مسکن کشور با اشاره به اینکه ساخت و سازهای ساختمانی کشور باید به سمت کیفی‌سازی سوق یابد، افزود: ما حاضریم به مسکن گارانتی دهیم.

وی با تاکید بر اینکه غباری بر اقتصاد کشور حاکم شده است، ابراز داشت: باید ایستاده در غبار باشیم و با فرهنگ بسیجی اقتصاد ایران را اصلاح کنیم چراکه تا جایی که اقتصاد ایران با فرهنگ بسیجی پیش نرود، همین روند ادامه خواهد داشت.

سلطانی تصریح کرد: دلیل اینکه در موشک و... پیشرفت کردیم، با فرهنگ بسیجی حرکت کردیم که باید اقتصاد را نیز با فرهنگ بسیجی اصلاح کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 7 مرداد 1395، کدمطلب: 1142798 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین