پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کامبیز مهدی زاده فرساد که تیر ماه ۹۷ در تالار فرشته سازمان ملی زمین و مسکن تهران با دختر حسن روحانی ازدواج کرده بود، اکنون با حکم سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، به ریاست کارگروه ازدیاد برداشت نفت (IOR) این معاونت منصوب شد.

شعارسال: هفته پیش، حسین فریدون،‌ برادر رئیس جمهور به اتهام اقتصادی، به ۵ سال زندان و عودت رشوه ۳۱۰ میلیارد ریالی محکوم شد تا روحانی نخستین رئیس جمهوری ایران باشد که برادرش با چندین پست سیاسی در ۲۰ سال اخیر، روانه زندان می شود.

خبر انتصاب کامبیز مهدی زاده فرساد به ریاست یک کارگروه تخصصی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که مستقیم زیر نظر شخص رییس جمهور است، مهر ماه نود و هشت را برای خانواده روحانی، پر خبر و جنجالی کرده است. هنوز اطلاعاتی درباره انتصاب آقا داماد در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دیده نمی شود.

او در مراسم سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه همسرش حضور یافت که اولین حضور این چهره در یکی از سخنرانی های حسن روحانی محسوب می شد.


تعداد بازدید : 13

شواهد حکایت از آن دارد که استاد کامبیز مهدی زاده قصد کاندیداتوری مجلس را هم دارند..

 این جلوی دوربین نشستن ها و سخن گفتن برای ناشنوایان و آن انتشار وسیع عکس های بر سر مزار شهریار رفتنش،  همه نشان از عزم جزم استاد بر نشستن بر کرسی مجلس دارد.

آقای سورنا ستاری، فرزند محترم شهید و انسان فرهیخته و علی الظاهر باسواد و تحصیلکرده ای است.

اما باید به مردم پاسخگو باشد که بر اساس کدام شایستگی، کامبیز مهدی زاده،‌ داماد آقای روحانی را به ریاست کارگروه ازدیاد برداشت نفتی (IOR) معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری منصوب کردند؟

چرا و چگونه؟ بر اساس کدام معیار و شایستگی؟ آیا اگر ایشان داماد آقای روحانی نبود می توانست حتی در چند فرسنگی چنین سمتی ظاهر شود؟

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت روزیاتو، تاریخ انتشار: 13مهر1398 ، کدخبر: 1398220161: www.rooziato.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین