پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۸۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه نان نیز به جمع کالاهای اولویت‌دار در بازرسی‌ها پیوسته است، گفت: نانوایی‌ها به نصب پلاکاردهای قیمت برای اعلام نرخ جدید مکلف شدند.

شعارسال: معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه نان نیز به جمع کالاهای اولویت‌دار در بازرسی‌ها پیوسته است، گفت: نانوایی‌ها به نصب پلاکاردهای قیمت برای اعلام نرخ جدید مکلف شدند.

سیدجواد احمدی با بیان اینکه نان نیز به جمع کالاهای اولویت‌دار دولت در انجام بازرسی‌ها پیوسته است، گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار که به صورت مرتب برگزار می‌شود، کالاهای اولویت‌دار برای بازرسی تعیین می‌گردند که بر این اساس، برنج، شکر، لوازم‌التحریر، لاستیک و گوشت قرمز در اولویت بازرسی‌ها قرار گرفته‌اند.

معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: بر این اساس نان نیز به جمع کالاهای اولویت‌دار بازرسی‌ها پیوسته است و مقرر گردیده تا از هفته پیش رو، بازرسی از نانوایی‌ها نیز تشدید شده و شرایطی فراهم گردد تا تخلفات در نانوایی‌ها با انجام نظارت‌های دقیق، به حداقل ممکن کاهش یابد؛ این در شرایطی است که در هفته گذشته، اتحادیه‌ها به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شده‌اند تا موضوع چاپ و نصب نرخنامه قیمت‌های جدید نان را پیگیری کرده و در تمامی نانوایی‌ها قیمت را نصب و در معرض دید مردم قرار دهند.

وی تصریح کرد: بر این اساس بازرسان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در کنار بازرسی اصناف، کار نظارت بر نانوایی‌ها را انجام خواهند داد و بر این اساس مقرر گردید تا گشت‌های بازرسی مشترک نیز میان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و اصناف برگزار شود.

احمدی گفت: هفته گذشته با هماهنگی‌های صورت گرفته با اتحادیه نانوایان، مقرر گردید تا نرخنامه به دست همه نانوایی‌ها برسد و از هفته پیش رو نیز، کار نظارت بر نانوایی‌ها آغاز شود. این در حالی است که اتحادیه‌های تخصصی نانوایان کار توجیه نانوایی‌ها و توزیع نرخنامه را آغاز کرده و کار را به نحو مناسبی پیش برده‌اند.

وی اظهار داشت: بازرسی‌ها به صورت دقیق صورت می‌گیرد و نرخنامه نیز باید حتما نصب شده باشد تا مردم دچار مشکل نشوند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر،تاریخ انتشار: 19 مهر1398،کدخبر: 4743134،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
کی باورش می شد نون روزی بشه 500 تومن واقعا خیلیه ...اونم به این زودی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین