پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برحسب دستور وزیر ورزش و جوانان، کلیه اماکن ورزشی این استان آماده اسکان و خدمت‌رسانی به زوار اربعین خواهد بود.

شعارسال: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برحسب دستور وزیر ورزش و جوانان، کلیه اماکن ورزشی این استان آماده اسکان و خدمت‌رسانی به زوار اربعین خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، صابر رحیمی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از فعالیت مستمر خادمان و عاشقان امام حسین (ع) حوزه ورزش و جوانان در آیین معنوی پیاده روی اربعین جهت اسکان و خدمت رسانی به زائرین خبر داد.

او با اشاره به تأکید ویژه وزیر ورزش و جوانان و استاندار کرمانشاه در استفاده و بسیج امکانات جهت ارائه خدمت به زائرین گفت: باز شدن مرز خسروی فرصتی را برای ما فراهم آورد که در اکثر شهرستان ها میزبان زوار و عاشقان حسینی باشیم و این افتخار معنوی امسال نصیب جامعه ورزش و جوانان شده است.

رحیمی افزود: از کنگاور تا مرز خسروی در کلیه شهرستان‌ها و در تمامی اماکن ورزشی با حضور فعال هیات‌های ورزشی و سمن‌های جوانان و حضور ورزشکاران علاوه بر برپایی موکب خدمات گسترده ای به زائرین ارائه می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: کلیه خدمات تا برگشت کامل زائرین در اماکن ورزشی و موکب ها ادامه خواهد داشت.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایسنا ،تاریخ انتشار: 22 مهر1398،کدخبر:98072216912 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین