پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۵۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
استاندار خوزستان ادامه داد: از اول صفر تاکنون، تعداد یک میلیون و 350 هزار زائر از مرز‌های استان خوزستان خارج شده و به عراق رفته‌اند و تعداد یک میلیون زائر هم از مرز‌های این استان به کشور بازگشته‌اند.وی عنوان کرد: امسال جمع سرقت‌ لوازم خودرو در پارکینگ‌های مرزی استان خوزستان صرفاً 11 مورد بود اما این تعداد در سال گذشته 77 مورد بود که روند کاهشی را نشان می‌دهد.

شعارسال: استاندار خوزستان،گفت: میزان تردد کلی زائران از مرز‌های خوزستان به دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده است. میزان خروج روزانه زائران از کشور نیز کم شده است.

به نقل از میزان، غلامرضا شریعتی با اشاره به آخرین روند تردد زائران از مرز‌های استان خوزستان بیان داشت: میزان تردد کلی زائران از مرز‌های خوزستان به دو میلیون و 200 هزار نفر رسیده است. میزان خروج روزانه زائران از کشور نیز کم شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: از اول صفر تاکنون، تعداد یک میلیون و 350 هزار زائر از مرز‌های استان خوزستان خارج شده و به عراق رفته‌اند و تعداد یک میلیون زائر هم از مرز‌های این استان به کشور بازگشته‌اند.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در پارکینگ مرز چذابه هم بیان داشت: این مشکلات را چند سارق برای ماشین‌های زائران این پارکینگ به وجود آورده بودند که دستگیر شدند.

شریعتی عنوان کرد: امسال جمع سرقت‌ لوازم خودرو در پارکینگ‌های مرزی استان خوزستان صرفاً 11 مورد بود اما این تعداد در سال گذشته 77 مورد بود که روند کاهشی را نشان می‌دهد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری عصر خودرو  ،تاریخ انتشار: 28 مهر1398،کدخبر:170696 ،www.asrekhodro.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین