پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن حمایت از بازسازی بافت فرسوده، وجود مشکلات مالی و شرایط تحریم را از علت های غفلت از بافت فرسوده دانست. غلامرضا حیدری، نماینده تهران و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در رابطه با سیاست‌ها برای رفع مشکلات بافت فرسوده گفت: مجلس شورای اسلامی برای بافت‌های فرسوده سالیان سال است که بودجه می‌گذارد و جزو سیاست‌های کلی‌اش رفع این مسئله است. از بانک‌ها استفاده شده ولی در کل مشکل تامین منابع مالی و بودجه برای حل معضل بافت فرسوده وجود دارد.

شعار سال: غلامرضا حیدری، نماینده تهران و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در رابطه با سیاست‌ها برای رفع مشکلات بافت فرسوده گفت: مجلس شورای اسلامی برای بافت‌های فرسوده سالیان سال است که بودجه می‌گذارد و جزو سیاست‌های کلی‌اش رفع این مسئله است. از بانک‌ها استفاده شده ولی در کل مشکل تامین منابع مالی و بودجه برای حل معضل بافت فرسوده وجود دارد.

او اضافه کرد: نه اینکه قصد کم کاری باشد. به‌هرحال شرایط کشور به گونه‌ای است که تحت تحریم‌های شدید در تنگنا منابع مالی هستیم. مجلس حامی است و ما نشان دادیم حامی مسائل حوزه بحران هستیم و وظیفه ما همین است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی سیاست‌های مجلس گفت: سیاست‌ها این است که باید بافت فرسوده بازسازی شود از این رو طرح و نقشه جدید کشیده شود و ساختمان‌هایی که به اصطلاح ضد زلزله هستند را بسازند.

حیدری افزود: سازمان نظام مهندسی ما نقش کلیدی در رفع بافت فرسوده دارد همچنین شهرداری‌ها هم که پروانه می‌دهند نقش زیادی دارند. شهرداری‌ها باید در این ماجرا نظارت کنند. باید فرهنگ‌سازی صورت بگیرد. درست است که به عنوان فردی که خانه می‌سازید باید هزینه اولیه متحمل شوید اما با دوراندیشی می‌توان پیشگیری صورت داد که کاملا اقتصادی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 7 آبان 98، کد خبر: 916054، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین