پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۰۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
پارلمان انگلیس شامگاه سه‌شنبه، در ادامه کش و قوس‌ها بر سر برگزیت با برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور در تاریخ ۱۲ دسامبر(21 آذر) موافقت کرد.
شعارسال: پارلمان انگلیس در یک رأی‌گیری شامگاه سه‌شنبه (به وقت تهران) با برگزاری انتخابات زودهنگام در روز ۱۲ دسامبر موافقت کرد.

شامگاه سه‌شنبه بود که رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که «بوریس جانسون» نخست وزیر این کشور توانست موافقت اولیه پارلمان انگلیس برای برگزاری انتخابات در 12 دسامبر (21 آذر) برای شکستن بن‌بست برگزیت را بدست آورد.

در حال حاضر و پس از موافقت مجلس عوام انگلیس با برگزاری انتخابات زودهنگام،‌در صورتی که این طرح در مجلس اعیان انگلیس نیز با موفقیت همراه شود انتخابات زودهنگام در تاریخ 12 دسامبر برگزار خواهد شد.

این در حالی است که «دونالد تاسک»، رئیس شورای اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا با تمدید مهلت اجرای برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) تا تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن) موافقت کرده است. پس از آن نخست‌وزیر انگلستان در نامه‌ای به رئیس شورای اروپا اعلام کرد که علی‌رغم میلش با تمدید مهلت برگزیت به‌مدت سه‌ماه موافقت کرده است.

جانسون به این علت مجبور به تمدید این مهلت شده که تلاش او برای خارج کردن کشورش از اتحادیه اروپا در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) شکست خورد و پارلمان او را مجبور کرد از بروکسل تقاضا کند مهلت اجرای بروکسل را تمدید کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 8 آبان 1398 ، کدخبر: 13980808000002 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین