پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۴۲۳۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد تحریم‌های جدیدی علیه بخش ساخت و ساز ایران اعمال می‌کند.بر این اساس، در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: تحریم‌های جدید در راستای حفظ نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران تدوین شده است.

شعار سال: وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد تحریم‌های جدیدی علیه بخش ساخت و ساز ایران اعمال می‌کند.

بر این اساس، در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: تحریم‌های جدید در راستای حفظ نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران تدوین شده است. این تحریم‌ها همچنین توان ایران برای کاستن از زمان گریز لازم برای ساخت سلاح هسته‌ای را محدود می‌کند و مانع از بازطراحی سایت‌های هسته‌ای ایران به منظور فعالیت‌های حساس می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: بخش ساخت و ساز در ایران که به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت کنترل سپاه پاسداران و در راستای منافع این نهاد است به لیست تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا افزوده شد.

آمریکا همچنین از تحریم چهار ماده راهبردی به عنوان موادی که در برنامه هسته ای، نظامی و موشکی ایران استفاده می شود خبر داد. با این وجود، نام این چهار ماده راهبردی جدید که مورد تحریم آمریکا قرار گرفته اعلام نشده است.

همزمان وزارت خارجه آمریکا معافیت های مربوط به همکاری هسته ای صلح آمیز با ایران را برای 90 روز دیگر تمدید کرد. به این ترتیب شرکت های روسی، چینی و اروپایی می توانند در بازطراحی راکتور هسته ای اراک یا تحقیق و توسعه برنامه هسته ای صلح آمیز با ایران همکاری کنند. اقدامی که شرکت های اروپایی حتی با وجود معافیت ها از آن سرباز می زنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 10 آبان 98، کد خبر: 7123571، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
0
ترامپ داره تمام تلاشش رو برای از بین بردن اقتصاد ایران میکنه باید قبل از اینکه اوضاع بدتر شه باهاش کنار اومد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین