پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۰۰۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی بر برخورد قهریه ارجحیت دارد. مهندس علیرضا اورنگی در جلسه هم اندیشی با مدیران جهاد کشاورزی استان، با بیان مطلب فوق افزود: راهکار و سیاست برون رفت از قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز، پیشگیری به موقع از تخلف است .اورنگی خاطرنشان کرد: باید در حوزه پیشگیری از تغییر کاربری اراضی پایش ها به سمت استفاده از فناوری نوین باشد.

شعار سال: مهندس علیرضا اورنگی در جلسه هم اندیشی با مدیران جهاد کشاورزی استان، با بیان مطلب فوق افزود: راهکار و سیاست برون رفت از قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز، پیشگیری به موقع از تخلف است .

اورنگی خاطرنشان کرد: باید در حوزه پیشگیری از تغییر کاربری اراضی پایش ها به سمت استفاده از فناوری نوین باشد.

اورنگی تصریح کرد: ده گردشی و تامین خودرو هزینه ای زیادی برای سازمان امور اراضی دارد.

وی گفت: قطعا برخی بخشنامه ها قابل اصلاح است و مسائل و پیشنهادات سازنده باعث می شود سازمان امور اراضی با بررسی و پیگیری پیشنهادات نسبت به اصلاح بخشنامه ها اقدام می کند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 17 آبان    98، کد خبر:   831657،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین