پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
عضو حزب اعتماد ملی به موضوع خودکشی مدیر مالی و اداری حزب کارگزاران و اظهارات دبیرکل این حزب واکنش نشان داد و خطاب به کرباسچی گفت: به عنوان یک فعال اجتماعی و سیاسی، از این نگاه بالا به پایین شما بسیار متأسف شدم.

شعار سال: قربانعلی قائمی عضو حزب اعتماد ملی در مورد خودکشی (ب.س) در دفتر حزب کارگزاران سازندگی خطاب به غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، اظهار داشت: اینجانب ضمن عرض تسلیت به شما و خانواده محترم (ب.س) به‌عنوان علاقه‌مند جنابعالی از نحوه ورود و اظهارنظر در مورد مرحوم (ب.س) از همکاران شما متأثر شدم.

وی تأکید کرد: حزب کارگزاران که به پاس وجود حامیانی از بالاترین مناسبات حکومتی تا سطوح مختلف مدیریت‌های اقتصادی از تمکن مالی مناسبی در مقایسه با احزاب دیگر برخوردار است، چگونه است که از پرداخت حق‌وحقوق (ب.س) آن‌طور که در دستخط ایشان منتشر شده است، به مدت چند ماه خودداری می‌شود.

قائمی خطاب به کرباسچی که گفته بود (ب.س) عضو حزب کارگزاران نبوده است، گفت: قبل از آنکه ایشان کارمند بازنشسته هر جا باشند انسان هستند و انسانیت قابل احترام است.

عضو حزب اعتماد ملی ادامه داد: چرا رده فعالیت فردی که سابقه معاونت اداری و مالی شهرداری منطقه یک تهران را در کارنامه خود داشته و کلیه امور مالی حزب را انجام می‌داده، تا رده دفترداری تقلیل داده‌اید. تعهد مالی شما به یک فرد چه ارتباطی به میزان حقوق بازنشستگی ایشان داده که در دفاعیه رسانه‌ای مطرح شده است.

وی با طرح این پرسش که اگر کسی دچار بیماری شد و مانند مرحوم (ب.س) عمل قلب کرد و احیاناً حالت عصبی و به تعبیر شما تا حدی افسردگی داشت و پرخاشگر بود باید وجهه ایشان را بعد از فوت تخریب شود، گفت: چون بنا به اظهارنظر جنابعالی قرار شده بود آقای علیخانی ایشان را خاتمه کار دهد، صورت مسئله تعهدات شما و حزب متبوع تمام شده است.

قائمی با تأکید بر اینکه به دلیل این نگاه حزب کارگزاران متأسف هستم، گفت: به‌عنوان یک فعال اجتماعی و سیاسی و عضو اعتماد ملی از این نگاه بالا به پایین شما بسیار متأسف شدم. کاش با خانواده (ب.س) ابراز همدردی می‌کردید.

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی امروز درباره خودکشی معاون مالی حزب کارگزاران به رسانه‌ها گفته است که وی عضو حزب کارگزاران نبوده و تا حدودی افسرده بوده است.

جسد بیجان بیژن سلطانی روز جمعه توسط پلیس جنایی تهران در دفتر حزب کارگزاران سازندگی در میدان 7تیر کشف شد. در کنار جسد بیجان وی یک وصیت‌نامه ضبط شده که متوفی در آن، چرایی اقدام به خودکشی را شرح داده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 16 مرداد 95 ، کد مطلب: 13950516001492: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین