پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی گفت:اعتبار نهاد کتابخانه‌های عمومی استان به هفت میلیارد تومان رسیده است. وی با اشاره به تأکید بر اهمیت حوزه کتاب و کودک گفت: در حال حاضر در خراسان‌جنوبی حدود ۹۰ درصد روستاهای بالای ۱۵۰۰ نفر جمعیت از کتابخانه برخوردار هستند که بسیار حائز اهمیت است.
شعارسال: مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی گفت:اعتبار نهاد کتابخانه‌های عمومی استان به هفت میلیارد تومان رسیده است.
 
محمدرضا رضایی صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته کتاب وکتابخوانی اظهارکرد: اهمیت فرهنگ و کتاب به عنوان یکی از مؤلفه‌های رشد و توسعه برکسی پوشیده نیست و جایگاه خاصی دارد.
 
مدیرکل نهادکتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، بیان‌کرد: هر چند اقتصاد از اهمیت بالایی برخوردار است ولی نباید این موضوع موجب کمرنگ شدن توجه به فرهنگ، تمدن و دین شود.
 
رضایی با تأکید بر اینکه انقلاب‌اسلامی یک انقلاب فرهنگی بوده است، ادامه‌داد: باید دسیسه‌های دشمن را در هر دو حوزه فرهنگ و اقتصاد به درستی بشناسیم.
 
وی افزود: طی پنج سال گذشته در خراسان‌جنوبی حدأقل به اندازه ۲۰ سال گذشته در حوزه تجهیز و ایجاد کتابخانه‌ها کار انجام شده و امروزه کتابخانه‌های خراسان‌جنوبی فراتر از یک قرائت خانه شده است.
 
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی با اشاره به تأکید بر اهمیت حوزه کتاب و کودک گفت: در حال حاضر در خراسان‌جنوبی حدود ۹۰ درصد روستاهای بالای ۱۵۰۰ نفر جمعیت از کتابخانه برخوردار هستند که بسیار حائز اهمیت است.
 
رضایی اظهارکرد: در خراسان‌جنوبی در حال حاضر ۷۷ کتابخانه در خراسان‌جنوبی وجوددارد که از این تعداد ۶۶ کتابخانه، کتابخانه‌های نهاد عمومی خراسان‌جنوبی و سایر مربوط به کتابخانه‌های مشارکتی استان است.
 
وی با اشاره به میزان اعتبارات نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در سال ۹۴ میزان اعتبارات ما ۷۰۰ میلیون تومان بود که این اعتبار در حال حاضر به هفت میلیارد تومان رسیده است.
 
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی یادآور شد: در پنج سال قبل از سال ۹۳ میزان کمک خیرین به حوزه کتاب در خراسان‌جنوبی ۹۰ میلیون تومان بوده است اما این میزان در پنج سال بعد از سال ۹۳ به شش- هفت میلیارد تومان رسیده است.
 
رضایی با اشاره به اینکه تا پایان سال هفت کتابخانه دیگر در استان افتتاح می‌شود، گفت: در یک سال گذشته نیز هفت کتابخانه در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری رسیده است.
 
وی بیان کرد: در مرکز استان خراسان‌جنوبی نیز ۱۲ کتابخانه وجود دارد.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  مهر    ،تاریخ انتشار:     29  آبان 1398،کدخبر:   4776661،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
گسترش فرهنگ کتاب خوانی در کشور خیلی خوبه ، دمتون گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین