پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
«اکبر فتحی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده ای از هفت میلیون تن نهاده دامی وارداتی به کشور از جمله سویا و ذرت و دانه‌های روغنی، تراریخته هستند.

شعار سال:رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده ای از هفت میلیون تن نهاده دامی وارداتی به کشور از جمله سویا و ذرت و دانه‌های روغنی، تراریخته هستند.

 «اکبر فتحی» در تشریح این خبر اظهار کرد: این که انتظار داشته باشید، سازمان جهاد کشاورزی استان بگوید که از محصولات تراریخته استفاده نکرده، کذب محض است. به عنوان مثال درصد بالایی از ذرت وارداتی تراریخته است.

وی اضافه کرد: طبیعتا ما هم استفاده می‌کنیم و ناگزیر هستیم، اگر به لحاظ علمی هم باور داشته باشم که نباید از محصولات تراریخته استفاده کنم، چنین امکانی وجود ندارد.

وی گفت: جایگزین دیگری برای محصولات تراریخته وجود ندراد که ما به جای آن از محصولات دیگری استفاده کنیم.

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: محصولات تراریخته مخالفان و موافقان خودش را دارد و هر کدام چیزی می‌گویند و دانش من اجازه ورود به ذات این قضیه و تایید این که کدام درست می‎گویند را نمی‌دهد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر،تاریخ انتشار:3آذر1398،کد خبر:53595 ،hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی کرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
جایگزین وجود دارد ولی حیف که سرکردگان تراریخته مانع آن هستند چون تجارت هزاران میلیاردی دارند
اگر کار کارشناسی شود عین همین محصولات عیر تراریخته هم دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین