پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
رئیس شورای اسلامی شهر تهران بابیان اینکه با تصویب مجلس واردات و تولیدات ترا ریخته به کشور کاملاً متوقف نشده است گفت: برخی به دنبال آن هستند که محصولات تراریخته را با هر نحوی که ممکن است به کشور وارد کنند.

شعار سال: مهدی چمران در آیین افتتاح نهمین جشنواره محصولات ارگانیک اظهار کرد: گلایه من از انجمن ارگانیک ایران آن است که چرا در تولید محصولات ارگانیک افزایشی حاصل نکرده و تولید ما در این سال‌ها در سطح کمتر از 1 درصد کل تولید مانده است.

وی با تأکید بر لزوم افزایش تولیدات محصولات ارگانیک افزود: با حمایت از تولیدات ارگانیک می‌توانیم از سطح مصرف عرضه کودهای شیمایی بکاهیم و به تولیدات ارگانیک یارانه بدهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بابیان اینکه با تصویب مجلس واردات و تولیدات ترا ریخته به کشور کاملاً متوقف نشده است ادامه داد: برخی به دنبال آن هستند که محصولات تراریخته را با هر نحوی که ممکن است به کشور وارد کنند اما ما باید برای تولیدات محصولات ارگانیک در کشور پافشاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر تولیدمحصولات ارگانیک افزایش پیدا کند مردم نیز از مصرف این محصولات استقبال می‌کنند تصریح کرد: تولید 1 درصدی تولید دردی از مردم دوا نمی‌کند و باید در تولیدات محصولات ارگانیک افزایش داشته باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 11 دی 95، کد مطلب: 1283979: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین