پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
دنیای ورزش تورنتو نوشت: برانکو به‌عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی ایران انتخاب شده و مذاکرات با واسطه با مربی پیشین پرسپولیس آغاز شده است.

شعار سال:دنیای ورزش تورنتو نوشت: برانکو به‌عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی ایران انتخاب شده و مذاکرات با واسطه با مربی پیشین پرسپولیس آغاز شده است.

تیم ملی ایران در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و حتی این امکان وجود دارد که تیم ملی ایران، شانس صعود مستقیم را به جام ملت‌های 2023 چین را از دست بدهد. در چنین شرایطی فدراسیون فوتبال بعد از انتشار بیانیه‌ای با تیتر «تیم ملی مسافر جام جهانی می‌شود» از حمایت خود از تیم ملی خبر داد، اما در جلسات اخیری که در فدراسیون فوتبال برگزار شده، مسئولان فدراسیون از حمایت همه‌جانبه به نقطه‌ای رسیدند که مذاکره برای فسخ با ویلموتس و بستن قرارداد با برانکو را نه تایید می‌کنند و نه تکذیب تا به‌نوعی از عوض شدن فضای حمایتی خبر دهند.

مسئله اصلی اما این‌جا است که تیم ملی ایران به‌دلیل تحریم‌ها به سختی می‌تواند پول مربی خود را پرداخت کند و در کنار تغییر سرمربی تیم ملی ایران، هزینه‌های سنگینی را روی دست فدراسیون فوتبال می‌گذارد؛ مبلغ قرارداد برانکو، ویلموتس و البته مالیات‌‎های سنگین این دو مربی کافی است که فدراسیون فوتبال پاسخ‌گو در قامت پاسخ‌دهنده حاضر شود و جواب دهد که با چه مبنایی ویلموتس را به ایران آورد تا فدراسیون مجبور به پرداخت قرارداد او شود و آیا با شرایط‌هایی که برانکو مبنی بر پرداخت مالیاتش در زمان حضور در پرسپولیس و دستمزدش بیان کرده موافقت می‌شود و در انتها و در کنار تمام این مسائل تکلیف پول‌های سنگینی که در شرایط این روزهای ایران سوخت می‌شود چه می‌شود؟

در چنین شرایطی شاید مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، باید پاسخ‌گو باید که چطور چنین هزینه‌هایی به این سنگینی را به فدراسیون فوتبال تحمیل کرده و تیم ملی هیچ نتیجه‌ای نگرفته است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین،تاریخ انتشار:4آذر1398،کد خبر:1324280،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین