پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۲۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
سورپرایزی که آذری جهرمی امروز در سومین همایش و نمایشگاه شهر هوشمند وعده آن را داد، در فضای مجازی با واکنش طنز بسیاری از کاربران همراه شد.

شعارسال: سورپرایزی که آذری جهرمی امروز در سومین همایش و نمایشگاه شهر هوشمند وعده آن را داد، در فضای مجازی با واکنش طنز بسیاری از کاربران همراه شد.
 
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند اظهار کرد که روز پنجشنبه برای مردم یک سورپرایز خواهد داشت.
 
این وعده وزیر با بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و در میان کاربران همراه بود. فعالان اجتماعی پیرو این بخش از صحبت آذری جهرمی هشتگ‌های #سورپرایز و #وزیر را در صفحات شخصی خود به راه انداخته و واکنش‌های طنز خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.
 
در ادامه تعدادی از پست‌های کاربران در واکنش به سورپرایز وزیر ارتباطات را مشاهده می‌کنید:
 
 


 













 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:     18 آذر 1398،کدخبر: 7166950 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین