پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۴۹۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
مصطفی سالاری رئیس سازمان تأمین اجتماعی از تعیین شعب اختصاصی تأمین اجتماعی برای رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

شعار سال:رئیس سازمان تأمین اجتماعی از تعیین شعب اختصاصی تأمین اجتماعی برای رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

مصطفی سالاری رئیس سازمان تأمین اجتماعی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: اخیرا دستور داده‌اند تا شعب اختصاصی در استان تهران و دیگر استانها برای خدمات‌رسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان تعیین شود و بر همین اساس دو شعبه در غرب تهران و دو شعبه در شرق آن برای بررسی تخصصی درخواست‌های این شرکت‌های درنظر گرفته شده است.

او افزود: سهامداران کسب و کارهای فضای مجازی برای بیمه کردن نیروهای خود می‌توانند با بخشنامه اخیر سازمان تأمین اجتماعی، خدمات دریافت کنند.

سالاری تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و تأمین اجتماعی با تشکیل کارگروهی مشترک، مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان را بررسی کرده و در آن کارگروه، اصلاحات لازم برای خدمت‌رسانی بهتر و صدور بخشنامه های مورد نیاز و اصلاحات صورت می‌گیرد.

او گفت: در جلسه‌ای که در مجلس با حضور نمایندگان استارت‌آپ‌ها و حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد تفاهماتی صورت گرفت؛ از جمله اعتراضی به ضریب پیمان برای محاسبه حق بیمه وجود داشت که این ضریب تبدیل به لیست شود و ما این را یکی دو روز بعد از جلسه ابلاغ کردیم. همچنین این موضوع نیز ابلاغ شد که شعب اختصاصی در تهران و استان‌های دیگر برای این شرکت‌ها در نظر گرفته شود.

سالاری ادامه داد: درباره شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان تفاهم‌نامه‌ای که بین ما با معاونت علمی رئیس جمهور منعقد شده ملاک عمل است. ما همچنین بیمه سهامداران کسب و کارهای فضای مجازی را نیز بخشنامه کردیم و برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها به عنوان شرکت‌های نوپایی که بعضا دفتر مشترک دارند اقداماتی انجام دادیم.

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: غیر از این ممکن است مصادیقی پیش بیاید. بنابراین کارگروه مشترکی را پیش بینی کردیم و قرار است معاونت علمی رئیس جمهور هم نماینده‌ای را معرفی کند تا این کارگروه مشترک به صورت دائم مستقر باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:19آذر1398،کد خبر:7167514،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
تامین شعب نمی خواد به تغییر قوانین به نفع این طور شرکت ها فکر کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین