پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
نمایندگان در جلسه علنی امروز تصویب کردند که شهرداری‌ها دیگر مجاز به فروش تراکم مازاد و تغییر کاربری املاک بر خلاف طرح تفصیلی نیستند.

شعار سال:نمایندگان در جلسه علنی امروز تصویب کردند که شهرداری‌ها دیگر مجاز به فروش تراکم مازاد و تغییر کاربری املاک بر خلاف طرح تفصیلی نیستند.

بررسی لایحه دو فوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دستور کار امروز (یکشنبه 24 آذر) نمایندگان در جلسه علنی پارلمان قرار داشت.

وکلای ملت در جریان جلسه علنی، پیشنهاد علی مطهری نماینده تهران درباره الحاق یک ماده به لایحه دو فوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

براساس این ماده الحاقی شهرداری‌ها موظف به رعایت طرح تفصیلی شهرها بوده و از این پس مجاز به فروش تراکم مازاد و تغییر کاربری املاک برخلاف طرح تفصیلی نخواهند بود. مرتکب مشمول بند هفت ماده 19 قانون مجازات اسلامی (بدون حبس) می‌شوند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،تاریخ انتشار:24آذر1398،کد خبر: 517977،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین