پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۵۰۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: معافیت مالیاتی هنرمندان منطقی نیست. معافیت‌ها معمولا برای حمایت از تولید و اقشار کم درآمد‌ها پیش‌بینی می‌شوند. معافیت‌ها نباید به ابزاری برای فرار مالیاتی تبدیل شوند. معافیت مالیاتی مناطق آزاد هم باید موقتی باشد.
شعار سال: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: معافیت مالیاتی هنرمندان منطقی نیست. معافیت‌ها معمولا برای حمایت از تولید و اقشار کم درآمد‌ها پیش‌بینی می‌شوند. معافیت‌ها نباید به ابزاری برای فرار مالیاتی تبدیل شوند. معافیت مالیاتی مناطق آزاد هم باید موقتی باشد.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره لزوم مقابله با فرار‌های مالیاتی در کشور گفت: دولت باید با فرار‌های مالیاتی مقابله کند. در قانون بودجه سال ۹۸ ابزار‌های قانونی زیادی را برای این موضوع پیش‌بینی کردیم. الزامی شدن پایانه‌های فروشگاهی برای پزشکان، نظارت و ساماندهی تراکنش‌های بانکی افراد حقوقی و حقیقی ازجمله آن‌ها است.

وی ادامه داد: ابزار‌های قانونی زیادی وجود دارد. اگر دولت اراده کند، جلوی بسیاری از فرار‌های مالیاتی را می‌گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه درآمد‌های مالیاتی کسری بودجه کشور را تامین می‌کند، گفت: مقابله با فرار‌های مالیاتی منابع مالی زیادی را نصیب دولت می‌کند. در شرایط فعلی که کشور با کسری بودجه روبه‌رو است، مالیات می‌تواند کمک حال دولت باشد.

نماینده مردم اردبیل با اشاره به طرح برخی معافیت‌های مالیاتی هنرمندان و یا مناطق آزاد اظهار داشت: معافیت مالیاتی هنرمندان منطقی نیست. معافیت‌ها معمولا برای حمایت از تولید و اقشار کم درآمد‌ها پیش‌بینی می‌شوند. معافیت‌ها نباید به ابزاری برای فرار مالیاتی تبدیل شوند. معافیت مالیاتی مناطق آزاد هم باید موقتی باشد.

بدری در پایان خاطر نشان کرد: طرح مالیات بر عایدی سرمایه، طرح خوبی است. در این حوزه قرار بود دولت لایحه‌ای به مجلس ارائه کند که هنوز نداده است. این نوع مالیات باید در تمام بازار‌های از جمله مسکن، زمین، ارز، خودرو اعمال شود تا با سوداگری‌های این بخش مقابله کند. مالیات برعایدی سرمایه تهدیدی برای ثروت‌های غیر مولد است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 آذر 1398، کدخبر: 13980926001238 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
کیه که داره حمایت عجیب میکنه از این هنرمندان هنرمندان باید چنددست بشن سلبریتی هایی که نجومی پول میگیرن برای بازی در یک فیلم میلیون ها میلیون پول دریافت میکنن با بازیگر تئاتری که ماهانه 2 میلیون درآمد داره باید تفاوت داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین