پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
فدایی با تاکید بر اینکه صنایع داروسازی در کشور ما پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای داشته است، خاطرنشان کرد با توجه به مشابه بودن داروهای خارجی و داخلی با یکدیگر تاکید می‌شود تا حد امکان که از داروهای نمونه خارجی استفاده نشود.
شعارسال:  فدایی با تاکید بر اینکه صنایع داروسازی در کشور ما پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای داشته است، خاطرنشان کرد با توجه به مشابه بودن داروهای خارجی و داخلی با یکدیگر تاکید می‌شود تا حد امکان که از داروهای نمونه خارجی استفاده نشود.
 
 فرید فدایی، روانشناس، در خصوص کیفیت و مزیت داروهای خارجی نسبت به داروهای ایرانی گفت: داروهای خارجی هیچ مزیتی نسبت به داروهای ایرانی ندارند. بهتر است پزشکان ما در صورت وجود داروی مشابه، نمونه داخلی آن را تجویز کنند.
 
او ادامه داد: خوشبختانه مسئولان به تامین دارو در کشور با حساسیت ویژه‌ای عمل می‌کنند و در حوزه دارو به ویژه در تامین داروهای بیماری‌های عمومی کمبود یا مشکلی نداریم.
 
این روانشناس با اشاره به اینکه باید در نسخه‌نویسی‌ها دقت شود، عنوان کرد: باید توجه داشت با اخبار کمبود دارو و نبود برخی از داروهای خاص تنها باعث می‌شویم که دارو کمیاب شود و ایجاد ترس و دلهره در جامعه شویم.
 
فدایی در پایان با تاکید بر اینکه صنایع داروسازی در کشور ما پیشرفت‌های قابل‌ ملاحظه‌ای داشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به مشابه بودن داروهای خارجی و داخلی با یکدیگر تاکید می‌شود تا حد امکان که از داروهای نمونه خارجی استفاده نشود.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا   ،تاریخ انتشار:   10 دی   1398،کدخبر:    943370،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین