پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۲۴ جواز تاسیس واحد تولید دارو امسال در نقاط مختلف این استان صادر شد که سرمایه چهارهزار و ۵۷۰ میلیارد ریالی مورد نیاز آن‌ها از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود.

شعار سال: «رضا اشتری» روز سه‌شنبه افزود: بیشترین مجوزهای تاسیس واحد تولید دارو به ترتیب در ساوه، زرندیه، دلیجان و اراک صادر شده و پنج واحد در حوزه تولید گیاهان دارویی فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در صورت راه‌اندازی این طرح‌های تولیدی بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود.

اشتری بیان کرد: هم اکنون نیز ۴۲ واحد تولیدی دارو در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند که محصولاتهفت واحد در حوزه گیاهان دارویی است.

وی گفت: ۲۰ واحد تولیدی از مجموع ۴۲ واحد تولیدی داروی استان مرکزی در ساوه، هفت واحد در اراک، یک واحد در دلیجان و ۱۴ واحد نیز در شهرستان زرندیه فعالیت می‌کنند.

 معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: میزان سرمایه‌گذاری در ۴۲ واحد تولیدی داروی این استان بیش از ۲ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال است که حدود یک‌هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی نیز به دنبال داشته است.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در حوزه‌های مختلف فلزی، مواد غذایی، مواد شیمیایی، شیشه، سلولوزی، صنایع تبدیلی و مادر تخصصی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت فانا، تاریخ 24 دی  98، کد مطلب: 24302: www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین