پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
رئیس کمیسیون اداری مالی شورای شهر گرگان با اشاره به مصوبه پرداخت ماهانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پاداش به مدیران شهرداری این شهر در هر ماه گفت: با گذشت حدود ۱۰ ماه از سال و منظور شدن پاداش سالیانه بیش از ۱۵ میلیارد ریالی، تاکنون سندی در خصوص نحوه پرداخت این مبالغ به پارلمان شهری ارسال نشده است.

شعار سال: فائزه عبدالهی در دویست‌ویکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: در شرایطی که برخی شهرداری‌های استان ۱۰۰ درصد درآمد و بودجه سالیانه خود را محقق کرده‌اند، سقف تحقق بودجه شهرداری گرگان در سال جاری به ۳۰ درصد نمی رسد و در نتیجه پرداخت چنین پاداش هایی ظلم و تبعیض در حق کارگران و شهروندان است.

وی  تاکید کرد: همه اقدامات اجرایی شهرداری گرگان در بخش‌های مختلف این پروژه، توسط پیمانکاران انجام شده و در نتیجه زحمت چندانی بر دوش مدیران نبوده که به خاطر آن بخواهند پاداش دریافت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان همچنین در این جلسه در پاسخ به سئوالی در خصوص چگونگی نظارت و روند پرداخت پاداش ۱۵ میلیارد ریالی سالانه به مدیران شهرداری اظهار کرد: تقسیم مبلغ پاداش به نحوی است که به هر کارمند شهرداری حداکثر یک میلیون ریال در سال اختصاص می‌یابد.

وی از توضیح بیشتر در مورد سرنوشت این مبالغ خودداری کرد.

در این جلسه و با امضا ۶ عضو شورای شهر، لایحه پیشنهادی شهرداری گرگان با موضوع پرداخت یک میلیارد ریال پاداش به دست اندرکاران ساخت روگذر تازه تاسیس سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر پروژه ها به صورت دو فوریتی در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت.

سعید رحیمی یکی از اعضا شورای شهر گرگان با اشاره به مجوز پرداخت ماهانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پاداش به مدیران شهری در سال جاری، طرح پاداش جدید یک میلیارد ریالی برای مدیران و کارکنان دخیل در پروژه عمرانی جدید شهرداری را غیر ضروری دانست.

وی افزود:‌ در شرایطی که حقوق کارگران در بخش‌های مختلف به سبب مشکلات درآمدی شهرداری در چندین ماه گذشته با تاخیر پرداخت شده، اختصاص این پاداش منطقی نیست.

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان نیز در دفاع از این لایحه گفت: تلاش‌های شبانه روزی کارکنان شهرداری در انجام این پروژه شایسته تقدیر است و باید مبالغی برای پاداش برای این افراد منظور گردد.

دراین جلسه همچنین لایحه فروش یکی از املاک شهرداری گرگان برای پرداخت بدهی به یکی از پیمانکاران طلبکار مطرح شد.

یکی از اعضا شورای شهر خواستار دقت نظر شورای اسلامی بر روند قیمت گذاری املاک شهرداری گرگان شد و افزود : نباید روند قیمت‌گذاری به نحوی باشد که افراد حقیقی یا حقوقی دقایقی پس از برنده شدن ، این املاک را با قیمت‌های به مراتب بالاتر به معرض فروش بگذارند.

در این جلسه لوح سپاس دفتر نشر و چاپ آثار حضرت امام خمینی (ره) به شهردار گرگان تقدیم و در آستانه ولادت حضرت زینب (س) از چند پرستار شهر گرگان تجلیل شد.

شورای شهر گرگان نه عضو دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ 9 دی 98، کد مطلب: 24855: www.eskannews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین