پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
دولت تدبیر و امیدی که قرار است منشأ اعتماد ملت باشد، با وعده های پوچ تحویل مسکن مهر موجبات نامیدی کامل مردمان بی پناه و خانه به دوش قصرشیرین را از دولت یازدهم فراهم ساخته است.
شعارسال: پروژه‌های مسکن مهر با وجود تاکید مقامات عالیرتبه نظام در دولت یازدهم با بی‌مهر مواجه شده‌اند. در حرف حمایت‌های در خور توجه‌ای از طرح مسکن مهر از سوی دولتی‌ها صورت می‌گیرد که امیدواری‌هایی را در بین متقاضیان به وجود می‌آورد، اما در عمل اتفاق امیدوارکننده‌ای روی نداده تا نارضایتی مردم از دست‌اندرکارات این بخش طی سه سال اخیر به اوج برسد.

وعده‌های بی‌سرانجام در خصوص افتتاح و تحویل واحدهای مسکن مهر مهم‌ترین گلایه متقاضیان این طرح است، گلایه‌هایی که بعضا موجبات نامیدی کامل مردمان بی پناه و خانه به دوش قصرشیرین را از دولت یازدهم فراهم میسازد.

تاکنون مسئولین شهرستانی، استانی و حتی کشوری نیز طی چندین سال گذشته در خصوص پروژه مسکن مهر قصرشیرین جلسات و نشست های متعددی برگزار کرده و هریک از دید خود دلایلی نه چندان قانع کننده برای کندی پروژه داده و مردم محروم قصرشیرین را با وعده هایی پوچ و بی اساس امیدوار کرده اند.

نبود بوجه و اعتبار کافی برای تکمیل این پروژه مهمترین دلیلی که اکثریت مسئولین دولت بر روی آن اتفاق نظر دارند اما این موضوع با حقوق های نجومی و فیش های چند صد میلیونی مسئولان بشدت منافات دارد. که این سوال را در اذهان مردم ایجاد خواهد کرد که آیا خزانه دولت تنها برای محرومان و بی پناهان خالی است؟؟

مسئولان دولت تدبیر و امید که قرار است منشأ اعتماد ملت باشند چند وقت یکبار پشت تریبون حاضر می شوند و وعده تکمیل پروژه های مسکن مهر قصرشیرین را در ماه های آیند به مردم میدهند و این ماه های آینده، جاری شد و سر به فلک کشید ولی خبری از خانه دار شدن محرومان قصرشیرین نشد.

سید محمد بنی اشراف رئیس پیشین بنیاد مسکن قصرشیرین در فروردین 93 از تحویل مسکن مهر قصرشیرین در ماه های آینده خبر داد و افزود: با توجه واریز 12 میلیونی علی الحساب سهم آورده تعدادی از متقاضیان مسکن مهر قصرشیرین 34 واحد از این پروژه در حال تکمیل و در ماه های آینده تحویل متقاضیان خواهد گردید.

روز گذشته نیز (یکم تیرماه سال جاری) فرماندار قصرشیرین در جلسه بررسی وضعیت مسکن مهر قصرشیرین از تحویل 160 واحد مسکن مهر تا پایان شهریور ماه امسال به متقاضیان واجد شرایط این شهرستان خبر داد.

مراد علی تاتار افزود: این تعداد واحدها هم اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا شهریورماه امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: از مجموع واحدهای مسکن مهر آماده تحویل، 20 واحد مسکونی از محل اعتبار سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه تامین اعتبار شد که به نیازمندان و محرومان اختصاص داده شده است.

فرماندار قصرشیرین گفت: همچنین کار احداث یک مجموعه 20 واحدی برای نیازمندان و محرومان در محله چهارقاپی در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری گلستان ما، تاریخ انتشار: یکشنبه 6 تیر 1395، کدخبر: 34165 ، www.golestanema.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین