پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۵۴۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
سعید قاسملویی، مدیرعامل شرکت کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران در گفتگو با «نود اقتصادی» تاکید کرد که ارزش ۱۱۰ میلیارد دلاری بورس و فرابورس بازار سرمایه کشور برای یک کشور با جمعیت ۸ میلیون نفری است و نه در قامت یک کشور ۸۰ میلیون نفری!
شعارسال: مدیرعامل شرکت کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران، ارزش بورس و فرابورس را در محدوده ۱۱۰ میلیارد دلار ارزیابی کرد و گفت که ریزش کنونی شاخص سهام ادامه دار نخواهد بود.
 
سعید قاسملویی، مدیرعامل شرکت کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران در گفتگو با «نود اقتصادی» تاکید کرد که ارزش ۱۱۰ میلیارد دلاری بورس و فرابورس بازار سرمایه کشور برای یک کشور با جمعیت  ۸ میلیون نفری است و نه در قامت یک کشور ۸۰ میلیون نفری!
 
مدیرعامل شرکت کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران، مدعی شد که  سازمان بورس در روزهای اخیر حمایت‌های لازم را از بازار سرمایه کرده است، مثلا در روز یکشنبه ۸۰ درصد خریدها توسط حقوقی‌ها انجام پذیرفته است.
 
وی با بیان اینکه روند شاخص کل از عدد ۳۰۰ تا ۳۸۰ هزار به شدت رشد کرده و منتظر اصلاح بود، تصریح کرد که شهادت سردار قاسم سلیمانی، عاملی برای اصلاح روند بازار سهام شد.
 
قاسملویی، اذعان داشت که دولت بازار ارز را به خوبی کنترل کرد بنابراین پول‌های زیادی از سمت جامعه به بازار بورس آمد و ارزش ۱۱۰ میلیارد دلاری بازار چیزی نیست که اسم آن را هیجان بگذارند حتی اگر همه جامعه  هم وارد این بازار شوند.
 
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی نوداقتصادی  ،تاریخ انتشار: 18  دی   1398،کدخبر:  2126917 ، www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین