پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۵۴۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
ارسلان محتشم امیری مدیرعامل شرکت کارگزاری اقتصاد نوین اعلام کرده است که با وجود کاهش شاخص سهام در بازار، بازار سرمایه کنترل شده اما به دلیل ناکافی بودن سرمایه، نقص‌هایی نیز به آن وارد است.

شعار سال:مدیرعامل شرکت کارگزاری اقتصاد نوین اعلام کرده است که با وجود کاهش شاخص سهام در بازار، بازار سرمایه کنترل شده اما به دلیل ناکافی بودن سرمایه، نقص‌هایی نیز به آن وارد است.

ارسلان محتشم امیری ، در توضیح رشد ناگهانی و پرسرعت شاخص سهام در یکماه اخیر اذعان داشت که به دلیل فقدان رشد در بازارهای موازی، منابع مالی افراد در بازار سهام تمرکز پیدا کرد و تعدادی ازخریداران غیرحرفه‌ای هم با عطش زیاد و بدون داشتن تحلیل، شروع به خرید سهام کرده‌اند که این امر باعث شد تا شاخص‌ها خارج از قاعده رشد کند.

وی برآورد کرد که دستکم ۲۰ درصد خرید و فروش‌‎ها در بازار سهام نسبت به ارزش ذاتی شرکت‌ها، خارج از قاعده بوده است.

محتشم امیری، در مورد نقش کمرنگ سهامداران حقوقی در جلوگیری از ریزش بیشتر شاخص‌های سهام در ۳-۲ روز گذشته هم گفت که بخشی از حقوقی‌ها از جمله بانک‌ها مشکل نقدینگی داشته و وضع خوبی ندارند و با تجدید ارزیابی دارایی‌ها، مشکلات خود را رفع می‌کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی،تاریخ انتشار:17دی1398،کد خبر: 2126906،www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین