پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۵۵۰۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
حمیدرضا میرمعینی، تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت: وقتی صف خرید تشکیل می‌شود همه خریدار و وقتی صف فروش تشکیل می‌شود همه فروشنده می‌شوند .

شعار سال: حمیدرضا میرمعینی، تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت: متاسفانه ما در بازار به شدت شاهد فقر تحلیل از سوی سرمایه‌گذاران هستیم. همین مسئله باعث می‌شود که ما شاهد رفتارهای وحشت‌زده و دلهره‌آور از سوی برخی از سرمایه‌گذاران باشیم.

وی بیان کرد: من معتقدم که رفتار آنها در هفته کاری که گذشت هیجانی نبود، چراکه هیجان زمانی اتفاق می‌افتد که رفتارها به سمت مثبت بودن حرکت کند، درصورتی که اینگونه نبود و رفتارها در هفته‌ای که گذشت بیشتر وحشت‌زده بود، بنابراین رفتارهای وحشت‌زده در بازار به بحث فقر تحلیل بازمی‌گردد. چراکه تازه‌واردها بر اساس رفتار توده‌ها شروع به خرید و فروش می‌کنند. بنابراین سطح تحلیل به دلیل خرده‌ساختارهای بازار پایین است و هنگامی که صف خرید تشکیل می‌شود همه به سمت خرید می‌روند و وقتی صف فروش شکل می‌گیرد افراد به آن سمت حرکت می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 20 دی 98، کد مطلب: 2126979: www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین