پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۵۱۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
حمیدرضا میرمعینی کارشناس بازار بورس در خصوص افزایش شاخص بورس گفت: در مهر ماه ما شاهد افت بازار سرمایه بودیم. همچنین بازارهای موازی هم دچار رکود بودند و التهابات سیاسی هم زمینه ساز آن بود ولی بعد از افزایش قیمت بنزین و به تبع آن مشکلات سیاسی که اتفاق افتاد، شاخص بورس به رشد خود ادامه داد.

شعار سال:میر معینی با بیان اینکه بازار بورس نسبت به بازارهای دیگر بیشتر در آینده رشد خواهد داشت، عنوان کرد: انتظار می رود در ماه های بعد این بازار روند صعودی خود را طی کند و هیچ شواهدی حاکی بر نقض آن وجود ندارد.

 بازار بورس مانند بازارهای دیگر فرصتی است تا مردم سرمایه های راکد خود را وارد این بازار کنند تا این بازار هم رونق گیرد و سرمایه های نزد مردم بیشتر شود. اما برخی از مردم از ورود به بازار سرمایه هراس دارند و پول و سرمایه خود را به ناچار در بازارهای دیگر می گذارند. برخی از کارشناسان معتقدند بازار سرمایه در ماه های بعدی صعودی خواهد شد و عده ای از مردم را به سمت این بازار سوق خواهد داد.

در همین رابطه حمیدرضا میرمعینی کارشناس بازار بورس در خصوص افزایش شاخص بورس گفت: در مهر ماه ما شاهد افت بازار سرمایه بودیم. همچنین بازارهای موازی هم دچار رکود بودند و التهابات سیاسی هم زمینه ساز آن بود ولی بعد از افزایش قیمت بنزین و به تبع آن مشکلات سیاسی که اتفاق افتاد، شاخص بورس به رشد خود ادامه داد.

وی افزود: بازارهای مختلف به علت افزایش قیمت دلار، تحت تاثیر قرار گرفتند اما بازار سرمایه خوشبین تر از سایر بازارها است و مردم با خیال راحت می توانند در این بازار سرمایه گذاری کنند.

میر معینی با بیان اینکه بازار بورس نسبت به بازارهای دیگر بیشتر در آینده رشد خواهد داشت، عنوان کرد: انتظار می رود در ماه های بعد این بازار روند صعودی خود را طی کند و هیچ شواهدی حاکی بر نقض آن وجود ندارد.

وی افزود: بازارهای مختلف به علت افزایش قیمت دلار، تحت تاثیر قرار گرفتند اما بازارهای مالی باید با یکدیگر مقایسه شود. ثبات بازار بورس نسبت به سایر بازارها بیشتر است به خصوص در این برهه از زمان که همه بازارها وارد رکود شده اند و بازار ارز درگیر جریان های سیاسی است و نرخ آن افزایش یافته است. نوسانات بازار طلا هم به بازار ارز برمی گردد و به مردم توصیه نمی شود در این بازارها سرمایه گذاری کنند.

این کارشناس بازار بورس اظهار کرد: بازار بورس با توجه به ریزش هایی که در ماه های گذشته داشت و حمایت هایی که انجام شد از یک ثبات نسبی برخوردار بود. اکثر کسانی که در بورس سرمایه گذاری می‌کنند این ماه را ماه صعود در بازار سرمایه می دانند و سرمایه خود را از سایر بازارها وارد بازار بورس می کنند.

میرمعینی عنوان کرد: اگر بازار سرمایه را مورد بررسی قرار دهیم مشاهده می کنیم که افت قیمت این بازار از بازارهای دیگر کمتر است و بهتر است مردم در این بازار سرمایه گذاری کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اقتصاد24،تاریخ انتشار:2دی1398،کد خبر:187450،eghtesaad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
از این ماه به نظر من فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری هستش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین