پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۵۱۰۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از انتشار ۱۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق توسط سازمان بورس خبر داد.

شعارسال: شاهپور محمدی در دیدار با استاندار کرمان، اظهار داشت:۸۰ درصد از این میزان مربوط به بخش دولت و مابقی بخش خصوصی و شهرداری‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه راهکار تامین مالی از طریق بازار سرمایه از بانک سهل‌تر نیست گفت: سالانه افزون بر ۱۵ هزار میلیارد تومان برای بخش خصوصی تامین مالی می‌کنیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور گفت: ماموریت ما ورود شرکت‌ها به بورس کالا و انرژی و تامین مالی پروژه‌های عمرانی و واحدهای تولیدی از طریق انتشار اوراق از تفاهمات ما با استان‌ها بوده است.

محمدی اضافه کرد: کرمان جزو استان‌های تاثیرگذار در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی کشور تلقی می‌شود و در حوزه بازار سرمایه شرکت‌های کرمانی بی‌نظیر هستند و از این دست می‌توان به شرکت صنایع ملی مس اشاره کرد که در سال ۸۴ به بازار سرمایه وارد شد و در این بازار درخشید و اینک سود خوبی به سهام داران خود می‌دهد.

*** زیره و پسته کرمان در بورس کالا

وی با بیان اینکه فرصت‌های خدادادی و منابع انسانی ارزشمندی در استان کرمان وجود دارد، بیان کرد:

بازار سرمایه با پذیرش و انتقال اوراق موجب کاهش نرخ تامین مالی واحدهای تولیدی و تسهیل و تسریع تامین مالی طرح‌ها می‌شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: زیره و پسته کرمان در بورس کالا قرار گرفته و آمدن خرما به تابلوی بورس می‌تواند محصولات اصلی استان را رونق بخشد و کشاورز به درآمد اصلی خود برسد و دست واسطه‌ها قطع شود و جایگاه کشور با بورس در تابلو و جلوی چشم مردم قرار می‌گیرد.

محمدی با بیان اینکه سالم‌ترین مکان برای فروش محصولات تولیدی بازار سرمایه است که منابع جامعه را به مسیر صحیح هدایت می‌کند، گفت:انرژی استان کرمان ازجمله تولید برق و زغالسنگ به عنوان منبع مهم و نیروگاه‌ها می‌تواند به بازار بورس انرژی کشور وارد شوند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان، اظهار داشت: بازار سرمایه با ارزیابی ۱۰ ساله از ملک، بانک، سکه و دلار درامد بیشتری داشته است لذا باید ورود به این بازار فرهنگسازی شود و شرکت‌های کارگزاری و اتاق بازرگانی به جا افتادن فرهنگ صحیح سرمایه‌گذاری کمک می‌کنند و از مردم درخواست دیدن آموزش‌های سرمایه‌گذاری متنوع و پرهیز از شایعات را داریم.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 27آذر1398 ، کدخبر: 152084: sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Denmark
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
فعالیت های بورسی در کشور کامل جا نیوفتاده و اگر گسترش بیشتری داشته باشه در اقتصاد بین الملل ایران مفید خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین