پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
دهیار درنگ‌مدو گفت: درنگ‌مدو به‌عنوان مرکز بخش گافر، شاهراه این منطقه محسوب می‌شود اما بخشدار اجازه بازگشایی راه‌های منتهی به این روستا را نداد و بدون توجه به درخواست مردم، لودرها را به مکان دیگری منتقل کرد.

شعار سال:دهیار درنگ‌مدو گفت: درنگ‌مدو به‌عنوان مرکز بخش گافر، شاهراه این منطقه محسوب می‌شود اما بخشدار اجازه بازگشایی راه‌های منتهی به این روستا را نداد و بدون توجه به درخواست مردم، لودرها را به مکان دیگری منتقل کرد.
تمامى جاده‌هاى منتهى به بخش گافر از توابع شهرستان بشاگرد به‌دلیل طغیان رودخانه جگین و بروز سیل در منطقه مسدود است که جهت بازگشایى راه‌ها به چند دستگاه لودر نیاز دارد که با خبر شدیم مسؤولان راهدارى شهرستان پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره امروز دو دستگاه لودر را به منطقه اعزام کرده‌اند.

ظاهرأ لوله مرکزى آب که از رودخانه جگین مى‌گذرد را سیل با خود برده است و به گفته مردم منطقه این اتفاق سال‌هاست رخ مى‌دهد و فکری اساسی در این خصوص نمی‌شود.

مشکل عمده مردم این روستا کمبود مواد غذایى است که امروز اولین محموله‌های آذوقه از سوی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به این منطقه ارسال شد و کمک‌های بعدی هم در راه است.

دهیار درنگ‌مدو بخش گافر دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: پس از کش و قوس‌های فراوان و تماس‌های مکرر با راهداری بشاگرد بالاخره دو دستگاه لودر به منطقه اعزام شد.

حمید وطن‌خواه افزود: درنگ‌مدو به‌عنوان مرکز بخش گافر، شاهراه این منطقه محسوب می‌شود اما بخشدار اجازه بازگشایی راه‌های منتهی به این روستا را نداد و بدون توجه به درخواست مردم، لودرها را به مکان دیگری منتقل ساخت.

وی گفت: آقای بخشدار اذعان می‌دارد ما فقط جاده اصلی را بازگشایی می‌کنیم و فعلأ شرایط اینکه راه‌های دسترسی به روستاها بازگشایی شود امکان‌پذیر نیست.

دهیار درنگ‌مدو اضافه کرد: فاصله جاده اصلی تا روستای درنگ‌مدو تنها 400 متر است که متأسفانه آقای بخشدار سر باز می‌زند.

وطن‌خواه در پایان یادآور شد: مردم درنگ‌مدو آب ندارند، مواد غذایی در این روستا کمیاب است و با توجه با اینکه امکان فرود بالگرد در این منطقه صعب‌العبور امکان‌پذیر نیست لااقل بایستی راه دسترسی جهت حضور نیروهای جهادی و سپاه و بسیج فراهم شود تا امکانات را به مردم برسانند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:25دی1398،کد خبر:13981025000603،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین