پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۵۵۸۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
در حالی ۱۴۰ صرافی وارد بازار متشکل ارزی شده اند که این بازار از ۲۰ روز قبل و به صورت جدی وارد مرحله‌ی تست گرم شده است.

شعارسال: محمود شکسته‌بند، مدیرعامل بازار متشکل ارزی: از ۲۰ روز قبل بازار متشکل ارزی به‌صورت جدی وارد مرحله تست گرم با مبالغ متفاوت شده است. هم‌اکنون تمام اقدامات مورد نیاز انجام شده است و برای افتتاح رسمی منتظر فرمان نهاد ناظر بازار هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون ۱۴۰ صرافی وارد بازار متشکل ارزی شده اند و روزانه ۱۰ تا ۱۲ صرافی جدید با تکمیل مراحل پذیرش به بازار می‌پیوندند. علاوه بر بانک‌هایی که به سامانه بازار متشکل ارزی متصل شده‌اند، بسترهای ورود سایر بانک‌ها نیز به این سامانه در حال انجام است.

مدیرعامل بازار متشکل ارزی بیان کرد: هم‌اکنون در بازار تعداد فروشنده‌ها بیش از خریداران است. به طور قطع بازار متشکل ارزی تأثیر زیادی در ساماندهی بازار ارز خواهد داشت. ضمن اینکه قیمت واقعی نیز در آن کشف می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت تحلیلی 90 اقتصادی، تاریخ انتشار: 26 دی 1398، کدخبر: 2127187، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
بعد از حذف موفقیت امیز ۴صفر از پول ملی نوبت به بازار تخیلی متشکل ارزی شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین